Eticheta face diferenta

Postat la 08 mai 2007 1 afişăre

Doua treimi dintre consumatorii romani cumpara haine in functie de tara in care au fost produse, conform GfK. Din ce alte motive se mai cumpara haine in Romania?

 

 Necesitate

86%

 Reduceri

77%

 Pasiunea cumparaturilor

77%

 Tara in care au fost produse

67%

 Reprezentativitatea marcii

52%

 Impuls

50%

 Tendintele modei

48%

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Eticheta face diferenta
/actualitate/eticheta-face-diferenta-1009072
1009072
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.