Este OFICIAL: Încă două ţări intră în Uniunea Europeană. Care sunt acestea

Postat la 20 iulie 2018 193 afişări

Vânzările vehiculelor diesel ar putea scădea până la nivelul de 5% pe piaţa auto din Uniunea Europeană în 2030, pe fondul preocupărilor legate de calitatea aerului şi standardele privind emisiile, experţii susţinând că vânzările au fost deja afectate şi declinul se va accelera, relatează BBC.

Este OFICIAL: Încă două ţări intră în Uniunea Europeană. Care sunt acestea

Potrivit unui studiu realizat de firma de consultanţă AlixPartners, cota diesel pe piaţa europeană a scăzut deja de la 52% la 45% între anii 2015 şi 2017, însă cu toate acestea, interzicerea maşinilor cu motoare diesel va face din ce în ce mai dificilă atingerea de către Uniunea Europeană a obiectivelor privind emisiile de CO2.

 

Rezultatele studiului arată că diesel a fost promovat ca fiind mai ecologic decât benzina, în cadrul eforturilor UE de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră, în special a dioxidului de carbon (CO2), însă, deşi motorina conţine mai puţin carbon, emisiile totale de CO2 rezultate de la maşinile cu astfel de motoare, sunt mai scăzute. Cu toate acestea, motoarele diesel produc în general niveluri mai mari de oxizi de azot şi particule - mici bucăţi de funingine care pot intra în plămâni.

 

„Flota Uniunii Europene trebuie să realizeze o reducere de 4,6% (în CO2), pe an, până în 2021. Cu toate acestea, în 2017, cantitatea totală de CO2 din UE a crescut cu 0,3g/km”, arată studiul citat de BBC.

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.