DTZ încearcă să repoziţioneze pe piaţă magazinul Cocor, ocupat 71%, pentru a atrage noi chiriaşi

Autor: Cristina Cuncea Postat la 05 decembrie 2013 108 afişări

Magazinul Cocor din Bucureşti, ocupat în proporţie de 71%, intră într-un nou proces de repoziţionare pe piaţă, cu scopul de a atrage şi alţi chiriaşi pentru cei 11.200 de metri pătraţi, operaţiune implementată de DTZ Echinox, care a preluat serviciile de property management.

DTZ Echinox a fost desemnată de firma Cocor să preia serviciile de property management pentru centrul comercial Cocor, începând cu 1 decembrie 2013. DTZ Echinox a primit un mandat extins, care include pe lângă administrarea centrului comercial şi servicii de consultanţă strategică privind repoziţionarea şi închirierea. Prin preluarea managementului Cocor volumul portofoliul de property management al DTZ Echinox a depăşit 160.000 metri pătraţi.

"În prima parte a mandatului avem ca obiectiv retrasarea procedurilor şi optimizarea activităţii de administrare. Avem încredere că putem contribui la transformarea magazinului Cocor într-un proiect de succes, astfel încât să îşi atingă potenţialul maxim. Dorim să consolidăm tendinţa de creştere înregistrată în acest an, în ceea ce priveşte cifra de afaceri şi traficul, printr-o nouă abordare a retailului din zona centrală a Capitalei. Piaţa imobiliară din România este o piaţă volatilă şi în acest context considerăm că magazinul Cocor are toate premisele să prezinte o creştere spectaculoasă în următorii ani", a declarat, într-un comunicat, Sebastian Mahu, head of property management department al DTZ Echinox.

Magazinul Cocor din centrul Capitalei a fost redeschis în octombrie 2010, în urma unor lucrări de extindere a suprafeţei închiriabile şi de construcţie a unei parcări supraetajate în spatele acestuia. Investiţiile s-au ridicat la 25 de milioane de euro.

Iniţial, proprietarii centrului comercial, aflat în apropierea magazinului Unirea, intenţionau să poziţioneze Cocor ca pe un spaţiu de retail destinat brandurilor de lux, ideea abandonată însă deoarece potenţialii chiriaşi nu au fost interesaţi de locaţie. A urmat apoi poziţionarea magazinului ca destinaţie pentru mărcile locale de îmbrăcăminte, respectiv designerilor autohtoni, în prezent existând un etaj cu această utilitate.

Printre cei mai importanţi chiriaşi ai magazinului se numără Subway, Billa (magazin deschis în acest an), Terranova, Fiorangelo, Vinexpert, Steilmann sau Pada Murre.

DTZ administrează de asemenea Shopping City Sibiu şi Shopping City Suceava, în proprietatea Argo Real Estate, Felicia Shopping Center din Iaşi, în proprietatea CBRE Global Investors şi Uvertura Mall din Botoşani aparţinând Moldova Universal.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
COCOR,
DTZ,
/actualitate/dtz-incearca-sa-repozitioneze-pe-piata-magazinul-cocor-ocupat-71-pentru-a-atrage-noi-chiriasi-11743528
11743528
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.