Două sortimente noi de Stalinskaya

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 05 decembrie 2014 330 afişări

Compania Prodal 94, deţinută de acţionari români, unul dintre cei mai importanţi producători de băuturi alcoolice din România, a lansat două noi sortimente de vodcă: Stalinskaya Silver, cu o concentraţie de alcool de 40% şi Stalinskaya Blue cu o concentraţie de alcool de 45%.

Două sortimente noi de Stalinskaya

„Stalinskaya are o tradiţie de aproape 20 de ani”, declară Florin Rădulescu, director general al Prodal ′94. Marca este prezentă pe pieţe din America, Europa şi Asia, fiind comercializată în peste 30 de ţări

Cele două noi sortimente vor fi disponibile în sticle de 0,7L şi 1L, în locaţii HORECA, şi din magazinele de tip hypermarket şi supermarket.

Prodal deţine două branduri lideri de piaţă pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya şi respectiv, Wembley Dry Gin. Prodal a fost înfiinţată în anul 1994 şi doi ani mai târziu a lansat vodca Stalinskaya, iar în 2001 a lansat  Wembley Dry Gin.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
alcool,
bauturi alcoolice,
Prodal,
vodca
/actualitate/doua-sortimente-noi-de-stalinskaya-13705267
13705267
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.