DOSARUL BECHTEL surprins într-o imagine: Unde se termină viaductul de la Suplacu de Barcău, care ar fi trebuit să fie vedeta construcţiilor din Europa

Postat la 21 martie 2013 176 afişări

Viaductul construit de Bechtel, la Suplacul de Barcău, ar fi trebuit să fie vedeta Autostrăzii Transilvania. Din păcate, astăzi, de el a rămas doar nota de spectacol şi lipsa de utilitate – ca o simfonie frumoasă interpretată magistral într-o sală plină de surzi. Altfel, e singurul obiectiv de pe tronsonul 3C, Suplacu de Barcău – Borş, dus până la mal, la propriu şi la figurat.

DOSARUL BECHTEL surprins într-o imagine: Unde se termină viaductul de la Suplacu de Barcău, care ar fi trebuit să fie vedeta construcţiilor din Europa

 Viaductul traversează lacul de acumulare Suplacu, pe o distanţă de 1,8 km, sprijinit, tradiţional, pe piloţi din beton; 45 de deschideri a câte 40 de metri fiecare, 46 de rânduri a câte 4 piloţi - o pereche pe sens -, în total 184. Deasupra lor 360 de grinzi preturnate, tip U – premiera în domeniu, adusă de americani, după cum susţine constructorul – de 160 tone fiecare. S-au mai folosit 88.000 mc beton, 6,5 tone armatură, 1,3 tone cablu tensionat.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

/actualitate/dosarul-bechtel-surprins-intr-o-imagine-unde-se-termina-viaductul-de-la-suplacu-de-barcau-care-ar-fi-trebuit-sa-fie-vedeta-constructiilor-din-europa-10681470
10681470
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.