LIVE: Videoconferinţa ZF Deloitte CFO Summit 2021

Doar unul din patru proprietari de afaceri de familie are un plan clar de succesiune

Autor: Alex Ciutacu Postat la 18 octombrie 2019 34 afişări

Doar 26%, adică unul din patru proprietari de afaceri de familie au un plan clar de succesiune pentru a păstra afacerea în familie, arată un studiu realizat de compania de audit şi consultanţă Deloitte la nivel global.

Doar unul din patru proprietari de afaceri de familie are un plan clar de succesiune

Doar 26%, adică unul din patru proprietari de afaceri de familie au un plan clar de succesiune pentru a păstra afacerea în familie, arată un studiu realizat de compania de audit şi consultanţă Deloitte la nivel global.

În urma studiului reiese că menţinerea controlului asupra companiei este unul dintre cele mai importante obiective pe termen lung ale celor care deţin afaceri de familie, însă numai 41% dintre aceştia au încredere în planurile lor de succesiune, potrivit Deloitte Global Family Business.

„Decalajul dintre obiectivele pe termen lung şi planificarea pe termen scurt în rândul afacerilor de familie poate fi recuperat doar cu ajutorul planurilor de succesiune. Deşi proprietarii percep acest moment ca un eveniment îndepărtat, succesiunea este esenţială pentru stabilitatea afacerii, necesită o planificare amănunţită şi o pregătire solidă, întrucât este un proces de durată. În România, deja lucrăm cu clienţi la pregătirea şi implementarea transferului afacerii de la fondatori către moştenitori”, spune Dinu Bumbăcea, Partener coordonator Consultanţă, Deloitte România, şi liderul programului Deloitte Private, care se adresează companiilor private de toate dimensiunile, inclusiv antreprenorilor locali, IMM-urilor, startup-urilor şi afacerilor de familie.

Citiţi mai multe pe ZF.ro

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.