Descoperire remarcabilă a astronomilor: un ''super-Pământ'' care poate susţine viaţa şi care este de aproape trei ori mai masiv ca planeta noastră

Postat la 01 iunie 2017 3006 afişări

Cercetătorii susţin că planeta are de 2,8 ori masa Terrei şi se află la doar 21 de ani lumină. Poate chiar susţine viaţa, întrucât se află la marginea interioară a zonei habitabile a stelei sale. Aşadar, este şi o planetă solidă care poate avea o temperatură potrivită pentru existenţa apei lichide.

Descoperire remarcabilă a astronomilor: un ''super-Pământ'' care...

Planeta a fost observată de cercetătorii de la  Institutul de Astrofizică al Insulelor Canare (IAC) folosind telescopul naţional Galilei de la Observatorul Roque de los Muchachos, scrie Daily Mail.

Planeta orbitează în jurul unei pitice roşii, numită GJ625. Fiecare orbită durează aproximativ 14 zile.

Alejandro Suárez Mascareño, unul dintre cercetători, precizează că „întrucât GJ625 este o stea relativ rece, planeta este situată la morginea zonei habitabile, unde apa lichidă poate exista pe suprafaţa planetei. De fapt, luând în considerare norii atmosferici şi rotaţia sa, poate avea potenţialul de a fi habitabilă”.

Cititi mai multe pe www.descopera.ro

ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday
BLACK FRIDAY 2018 la eMag: 10 produse din oferta de mâine, care vor fi reduse masiv
Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă" Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă"
A fost în 80 de vacanţe de lux, fără să cheltuiască niciun ban!
Cum arată principesa Karina, care l-a înlocuit pe Nicolae la succesiunea tronului României
KILOGRAMUL, aşa cum îl ştim, va fi RETRAS. „Este un moment ISTORIC, echivalentul unei mini-revoluţii” KILOGRAMUL, aşa cum îl ştim, va fi RETRAS. „Este un moment ISTORIC, echivalentul unei mini-revoluţii”
UMILINŢA adusă de preşedintele francez Macron unei ţări care a făcut un SACRIFICIU istoric. „Este o RUŞINE!”
Două PASTILE pe care le iau majoritatea românilor frecvent sunt altceva decât le-a recomandat doctorul sau farmacistul. AVERTISMENT de ultimă oră ca urmare a analizării a 30.000 de oameni. „NU le mai luaţi!”
NOKIA lansează cel mai IEFTIN telefon al său. Baterie de trei săptămâni şi preţ sub 100 de lei! NOKIA lansează cel mai IEFTIN telefon al său. Baterie de trei săptămâni şi preţ sub 100 de lei!
Ofertele de BLACK FRIDAY au început! Iată cele mai bune preţuri!
Declaraţie HALUCINANTĂ a unui ministru: „Nu am folosit niciodată un computer”