De ce persoanele supraponderale ar putea plăti în plus pentru un bilet de avion

Autor: Georgiana Călin Postat la 25 iulie 2016 437 afişări

De ce persoanele supraponderale ar putea plăti în plus pentru un bilet de avion

Un congresman american s-a plâns luna trecută de spaţiul din ce în ce mai mic din avioane şi s-a gândit la implementarea unei măsuri pentru a determina o măsură minimă de spaţiu pentru pasageri. Steve Cohen, democrat în Tenessee, a subliniat faptul că bărbatul american obişnuit s-a îngrăşat de la 75 de kg în 1960 la 86 kg astăzi, în timp ce femeia de la 63 de kg la 75 de kg. Pe de altă parte, locurile din avion s-au schimbat în sens opus, s-au micşorat. Media scaunului a scăzut de la 89 de cm în 1970 la 78 cm, iar lăţimea s-a contractat de la 45 de cm la 40 de cm.

Măsura a eşuat, iar liniile aeriene nu prezintă nicio înclinaţie spre crearea unor locuri mai încăpătoare. În schimb, ar transforma soluţia în câştigul lor: pot determina pasagerii mai „mari” să plătească în plus pentru a ocupa un spaţiu mai mare. Airbus, un gigant aerospaţial european, a depus o cerere de brevet de invenţie în SUA pentru a „reconfigura locul pasagerului”. Configurarea presupune următoarele: pasagerii vor împărţi o singură bancă, nu vor fi capabili să se încline şi pot pierde cotierele.

De asemenea, centurile vor fi capabile să se schimbe pentru a se adapta pasagerilor de diferite lăţimi. Cu alte cuvinte, un pasager subţire va fi capabil de a cumpăra un bilet normal pentru zbor, iar în cazul în care vecinii săi sunt la fel de subţiri, vor împărţi până la patru oameni o bancă. Pe de altă parte, un pasager cu circumferinţă mai mare, ar plăti în plus pentru un scaun mai larg şi ar împărţi banca cu mai puţini vecini.

Răspunsul la cererea de brevet nu a fost favorabil. Richard Aboulafia, analist de aviaţie, a explicat de ce nu este o măsură viabilă. Ar dura ani pentru ca oricare dintre aceste aranjamente să treacă prin toate testele care să le dovedească abilitatea de a rezista la accidente şi foc sau de a proteja pasagerii de alte prejudicii. Cu toate acestea, trecerea la un nou tip de aşezare ar reprezenta o schimbare minoră  într-o industrie care a văzut numeroase trasformări inovative.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

ZF.ro
Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19 Trei tendinţe care dau tonul în industria de servicii financiare post-Covid19
Descoperă România cum nu ai mai văzut-o. Destinaţii de vacanţă magice la doi paşi de unde locuiţi
Mediafax
Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză Şeful Programului Alimentar Mondial, ONU, îi îndeamnă pe miliardarii lumii să doneze bani pentru cei aflaţi în criză
Preşedintele Belarusului închide graniţele cu Occidentul şi pune armata în stare de alertă
MonitorulApararii
Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot Moment important pentru armată: recepţionează primul sistem Patriot
Trump se arată disponibil vânzării aeronavelor F-35 către EAU, în ciuda opunerii Israelului
MonitorulPartidelor
Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban Provocarea lui Tăriceanu pentru Iohannis şi Orban
Tudose: Dezumanizarea liberală ţine de lipsa de omenie
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.