De ce au crescut vanzarile Senso Ambiente cu 50% in primele trei luni ale anului

Autor: Ioana Mihai Postat la 28 aprilie 2011 40 afişări

Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare de lux, anunta o crestere de 50% a vanzarilor din primele trei luni ale anului 2011. Si numarul de unitati vandute a crescut cu 40%, ajungand la aproximativ 6900 unitati. Conform Senso Ambiente, cresterea se datoreaza regandirii strategiei de prezentare a produselor din showroom-urile partenerilor din tara, precum si atragerii de noi game in portofoliul companiei.

"Am marit spatiul de expunere si am crescut numarul de articole disponibile; am adus in prim-plan produsele de lux, iar vanzarile ne-au crescut cu 50%", declara Virgil Lixandru, director marketing si vanzari Senso Ambiente.

Tot in directia cresterii vanzarilor, Senso Ambiente a atras game noi de produse in portofoliul companiei prin semnarea de noi contracte de distributie si prin aducerea ultimei generatii de produse sanitare prezentate la ISH Frankfurt. Produse precum cabinele de dus de la Huppe si cele de la Hansgrohe se regasesc de acum printre cele 125 de produse comercializate in showroom-urile din toata tara, masura ce contribuie la mentinerea cresterii vanzarilor.

De asemenea, diversificarea portofoliului de produse Senso Ambiente a fost gandita pentru a acoperi cerintele pentru bai de marca - de la un cost minim la cele de zeci de mii de euro. In momentul de fata, produsele disponibile pot acoperi atat mobilarea completa a unei bai cu produse de marca in limita a 450 de euro (lavoar, vas de toaleta, cada, dus, inclusiv bateriile), dar si o baie cu design special, cu produse ce pot ajunge pana la valoarea de 18.000 - 20.000 de euro.

In ceea ce priveste piata de profil - piata de produse sanitare premium - Virgil Lixandru concluzioneaza ca aceasta a cunoscut un trend asemanator cu acela al anului trecut, mai exact o crestere de aproximativ 5% in prima parte a lui 2011, ceea ce situeaza volumul de vanzari la un nivel comparabil cu acela din anul 2004, si anume la o cifra de aproximativ 30 - 35 de milioane euro. Directorul Senso Ambiente concluzioneaza: "In pofida faptului ca suntem departe de nivelul volumelor din 2007 sau 2008, se poate prevedea, in urmatoarele luni, o mentinere a actualului trend, adica o crestere usoara a nivelului global al pietei."

Importator si distribuitor cu peste sase ani de activitate pe piata obiectelor sanitare de marca, cu 11% cota de piata pe acest segment, compania Senso Ambiente este prezenta in peste 20 de orase printr-o retea de 60 de distribuitori. Senso Ambiente este importator direct al companiilor Ideal Standard, Novellini, Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, APAVISA si Huppe. Compania Senso Ambiente face parte din ITS Group include IT&S (companie specializata pe piata de IT&C), ITS Events Management (organizare targuri si expozitii), precum si Centrul de afaceri Aqvila Rucar.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Senso Ambiente,
crestere,
specializare
/actualitate/de-ce-au-crescut-vanzarile-senso-ambiente-cu-50-in-primele-trei-luni-ale-anului-8200249
8200249
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.