Cum se modifică taxa auto? Ministru: Nu poţi să ai o discrepanţă completă
Minsitrul Fondurilor Europene, Dragoş Pîslaru, a spus că e nevoie să se umble la taxa auto pentru că în spaţiul UE nu poate fi o discrepanţă completă de la o ţară la alta, pentru că asta ar însemna concurenţă fiscală pe domeniul de transport între ţări.
Întrebat ce se întâmplă cu taxa auto, ministrul Pîslaru a spus că e nevoie să se umble la ea.
„E nevoie să umblăm la ea pentru că dacă comparăm cu nivelul ţărilor din jur, România este la jumătate. Adică, practic, în spaţiul acesta al Uniunii Europene, nu poţi să ai o discrepanţă completă de la o ţară la cealaltă ţară pentru că asta însemna o concurenţă fiscală pe domeniul de transport între ţări. Şi evident că reforma pe care ne-am asumat-o este nu că să ridicăm taxa mai sus decât la ceilalţi, dar cât de cât să o aducem la un nivel comparabil cu taxele celorlalte ţări”, a explicat Pîslaru la Antena 3 CNN.
În acest moment, există nişte studii pe care Ministerul Transportelor le-a efectuat şi urmează să vină cu nişte propuneri pe masa Guvernului.
Potrivit lui Pîslaru, sunt două tipuri de taxe: rovinieta şi o taxă pe kilometru pentru partea de autovehicule de mare tonaj, de transport şi lucrurile care ţin de transportul de mărfuri.
„Amândouă vor fi partea unor propuneri pe care Ministerul Transportelor le va prezenta”, a mai spus Pîslaru.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













