CUM AU FACUT TURCII DENOMINAREA

Postat la 14 martie 2006 1 afişăre

OBIECTIVE: Banca centrala a urmarit, prin campania de promovare, sa transmita toate informatiile despre denominare pana la 1 ianuarie 2005, sa-i informeze pe oameni care sunt problemele care pot aparea in tranzitie, sa arate publicului imaginile si caracteristicile de securitate ale noilor lire, sa-i informeze pe turci despre afisarea preturilor in dubla moneda si sa se asigure ca noua lira e perceputa ca fiind esentiala pentru prestigiul Turciei.

OBIECTIVE: Banca centrala a urmarit, prin campania de promovare, sa transmita toate informatiile despre denominare pana la 1 ianuarie 2005, sa-i informeze pe oameni care sunt problemele care pot aparea in tranzitie, sa arate publicului imaginile si caracteristicile de securitate ale noilor lire, sa-i informeze pe turci despre afisarea preturilor in dubla moneda si sa se asigure ca noua lira e perceputa ca fiind esentiala pentru prestigiul Turciei.

TINTA: Banca centrala a incercat sa transmita mesajul denominarii si la cei care nu au acces la mijloace de comunicare, la analfabeti, tarani si oameni de peste 60 de ani. "Doar o campanie care ajunge si la acesti oameni poate fi considerata de succes", declara guvernatorul bancii centrale la lansarea campaniei de promovare a noii lire.

DEBUT DE CAMPANIE: Campania oficiala de promovare a inceput cu trei luni inainte, la 23 septembrie 2004 si a fost gandita in trei etape pentru ca turcii sa se obisnuiasca progresiv cu schimbarea. 

PRIMA ETAPA: In prima etapa au fost distribuite materiale de prezentare, si au fost finalizate pregatirile pentru spoturile TV si radio. 

A DOUA ETAPA: A doua etapa a inceput in octombrie, o data cu prezentarea imaginii si elementelor de siguranta pentru noile bancnote - s-au tiparit un milion de brosuri cu informatii despre noii bani si inca un milion de brosuri pentru copii, care au fost distribuite in scoli. Au fost tiparite brosuri speciale pentru persoanele cu dificultati de vedere si materiale de prezentare in patru limbi straine. 

ULTIMA ETAPA: Cea de-a treia etapa a inceput inainte de Anul Nou, fiind planificata sa continue "pana la crearea totala a obisnuintei cu noua lira".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CUM AU FACUT TURCII DENOMINAREA
/actualitate/cum-au-facut-turcii-denominarea-977208
977208
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.