Cum au crescut zece ani afacerile Interstarchim, chiar si in criza?

Autor: Ioana Mihai Postat la 29 martie 2011 54 afişări

Cifra de afaceri a Interstar Chim, producatorul Biocarpet si Peak WC, a crescut anul trecut cu 5% fata de 2009, an in care cresterea vanzarilor a fost de 15% fata de 2008. In 2009, vanzarile Interstar Chim au ajuns la 21 de milioane de euro.

Interstar Chim este parte a Grupului Eureka (companie producatoare de produse pentru curatarea casei), fondat in urma cu 50 de ani in Cipru. Eureka Group activeaza pe mai multe piete din regiune (Romania, Cipru, Grecia, Ucraina, Bulgaria, Moldova), precum si in alte tari din Asia Centrala. In anul 2009 cifra de afaceri a grupului a depasit 73 milioane Euro. "2009 a fost al 10-lea an de crestere cu doua cifre pentru afacerea din Romania", spun reprezentantii grupului.

Cel mai puternic brand din portofoliul companiei este Biocarpet, cu peste 54% cota de piata pentru produsele de curatat covoare conform datelor de Retail Audit si peste 60% loialitate de brand conform unui studiu efectuat de D&D Research in 2010. Peak WC are 35% cota de piata pentru sapunurile solide de toaleta.

Compania a lansat recent Biocarpet Odour Control, un produs care aduce pe piata produselor pentru curatat covoare sistemul de neutralizare a mirosurilor neplacute. Noua formula a produsului este mai concentrata, are o putere de curatare mai mare si ofera covorului un miros placut, de lunga durata.

Pe langa lansarea noului produs Biocarpet Odour Control, intreaga gama Biocarpet a beneficiat si de o schimbare a identitatii vizuale si a ambalajului. Identitatea grafica a ambalajului a fost redesenata, vizand o abordare moderna, dar in acelasi timp mentinandu-se elementele de recognoscibilitate ale brandului. Au fost aduse de asemenea schimbari la nivelul logoului si al etichetei, pentru o vizibilitate si un impact mai mare la raft, dar si pentru transmiterea corecta a caracteristicilor produsului.

"Datorita caracteristicilor sale unice, Biocarpet Odour Control contribuie la intarirea imaginii de "expert in covoare" a brandului Biocarpet si la consolidarea pozitiei de lider de piata. In prezent Biocarpet detine o cota de 54,4% in valoare si de 57,5% in volum pe piata produselor de curatare a covoarelor", explica Daniela Placintaru, Marketing Manager Interstar Chim.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Interstarchim,
criza,
Peak WC,
Biocarpet
/actualitate/cum-au-crescut-zece-ani-afacerile-interstarchim-chiar-si-in-criza-8108329
8108329
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.