Cum arată noul Duster prezentat la Frankfurt - GALERIE FOTO

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 12 septembrie 2017 1174 afişări

Modelul emblematic al mărcii Dacia se prezintă cu un nou design, atât la exterior, cât şi la interior, şi cu o gamă extinsă de echipamente. Noul Duster păstrează un spaţiu interior generos, capacităţi off-road şi un preţ fără egal.

«Noul Duster îşi afirmă din plin personalitatea de SUV, abordând un design exterior robust, complet nou. Interiorul inedit se remarcă prin confortul oferit, prin calitatea percepută şi prin ergonomie. Utilizarea în off-road este facilitată de introducerea unor echipamente noi, precum sistemul “multiview camera”. Dacă adăugăm preţul la fel de imbatabil ca întotdeauna, Noul Duster are toate atuurile pentru a continua cariera de succes a primei generaţii», declară François Mariotte, director comercial Dacia

Noul Duster propune totodată o serie de echipamente inedite în gama Dacia, aşteptate de clienţi: sistem « multiview camera », senzor de depăşire în unghiul mort, airbag-uri cortină, sistem de climatizare automată, card de acces mâini libere şi sistem de activare automată a farurilor.

«Reinventarea unui model emblematic, precum Duster a fost o adevărată provocare pentru echipele de design dar şi o sursă de motivaţie. Caietul nostru de sarcini presupunea conservarea atuurilor care au contribuit la succesul primei generaţii şi schimbarea restului. Avem un design complet nou, atât la exterior cât şi la interior. Datorită liniilor înălţate şi aspectului mai lat al vehiculului, noul Duster pare mai impozant iar caracterul său de SUV şi mai afirmat», spune Laurens van den Acker - Director de design industrial Groupe Renault.

Toate elementele exterioare ale maşinii au fost redesenate şi sunt puse în evidenţă de linii mai accentuate.

«La interior, noul Duster a fost complet redesenat. El este acum mai confortabil şi mai practic, propunând comenzi mai accesibile, echipamente noi şi mai multe spaţii de depozitare. Calitatea materialelor şi finisările mai precise demonstrează faptul că Dacia a trecut la o nouă etapă cu Noul Duster.», declară David Durand, director de design Dacia.

Designul interior a fost complet revăzut pentru a deveni mai practic şi mai confortabil. Dispunerea parbrizului cu 10 centimetri mai în faţă conferă o senzaţie de spaţiu mărit la interior. O atenţie deosebită a fost acordată acusticii. Insonorizarea habitaclului a permis reducerea semnificativă a nivelului sonor.

«Cu Noul Duster, am dorit să propunem echipamente noi în materie de confort şi de siguranţă, inedite până acum în gama Dacia. Pentru a putea propune aceste echipamente la cel mai bun preţ, am revizuit în profunzime unele tehnologii concentrându-ne pe aspectele esenţiale ale prestaţiilor respective. Sistemul multiview camera este foarte simplu şi se dovedeşte foarte util atât în offroad cât şi în circulaţia urbană.

Funcţionarea cardului mâini libere a fost simplificată. Noul Duster oferă mai mult confort, un plus de siguranţă şi un nivel de finisare superior la un preţ la fel de accesibil.», afirmă Vincent Fournier, director de program Duster

În primul semestru din 2017, Dacia a afişat un nou record de vânzări cu peste 332.800 de unităţi vândute în lume, în creştere cu aproape 12 %. În Europa, cota sa de piaţă creşte cu 0,1 puncte (până la 2,6 %), în regiunea Eurasia cu 0,2 puncte (până la 3,2 %) şi cu 7 puncte în Maghreb (până la 23,5 %). Din cele 44 de ţări unde este comercializată marca Dacia, 22 au stabilit în primul semestru recorduri în materie de cotă de piaţă sau de vânzări.

În Europa, Dacia a înregistrat un nou record atât în volume (245.453 unităţi, +9,3 %) cât şi în cotă de piaţă (2,6%, +0,2pt). Dacia Sandero este maşina cea mai vândută către clienţii particulari (la sfârşitul lunii iulie 2017). Dacia Duster se situează pe locul al treilea în rândul modelelor SUV cele mai vândute către clienţii persoane fizice.

În Franţa, Dacia stabileşte un nou record de vânzări semestriale cu 65.165 unităţi, în creştere cu 3,7 %. Sandero, este lider pe piaţa modelelor vândute către clienţi particulari.

În alte ţări din Europa, Dacia înregistrează vânzări în creştere cu 11,5 % (până la 180.288 unităţi). În Germania vânzările cresc cu 26,2 % (până la 32.506 unităţi). În Italia, Dacia a vândut 35.378 unităţi, în creştere cu 15,7 %. Vânzările cresc şi în Marea Britanie (+7,0 %) şi Polonia (20,1 %).

În România, Dacia a vândut în primul semestru 19.696 unităţi, în creştere cu 25,8 %.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Dacia,
duster,
design,
auto,
marca,
masini

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.