Cum a ajuns un şofer de camion unul dintre cei mai buni regizori din lume şi creatorul filmelor cu cele mai mari incasări din istorie

Autor: Andra Stroe Postat la 28 septembrie 2018 428 afişări

Cum a ajuns un şofer de camion unul dintre cei mai buni regizori din lume şi creatorul filmelor cu cele mai mari incasări din istorie

James Francis Cameron, regizorul de origine canadiană renumit pentru scenariul şi regia unor firme precum Aliens, Titanic sau Avatar, a avut un parcus profesional cât se poate de atipic: şi-a propus să studieze fizica, a renunţat, s-a reorientat spre engleză, iar într-un final a renunţat la colegiu.

A avut apoi mai multe locuri de muncă, printre care  chiar şi pe cel de şofer de camion. Scria totuşi când avea timp şi studia singur efectele speciale. A renunţat la jobul de şofer de camion pentru a intra în industria filmului după ce a văzut Star Wars, în 1977.

Când Cameron scria scenariul filmului Terminatorul, abia reuşea să se întreţină şi a locuit chiar şi în maşina sa pentru o perioadă de timp, potrivit unui articol publicat pe platforma IGN. Principalul lui obiectiv nu erau însă banii, ci să regizeze filmul, chiar dacă nu avea foarte multă experienţă în domeniu, scrie independent.co.uk.

Chiar dacă erau încântate de scenariu, companiile de producţie nu agreau condiţia impusă de Cameron, respectiv regizarea filmului de către el.

A perseverat însă şi a reuşit să încheie un parteneriat cu producătorul Gale Anne Hurd, care a cumpărat drepturile scenariului pentru doar 1 dolar, numindu-l pe Cameron regizor. Filmul a generat ulterior venituri de 77 de milioane de dolari.

Potrivit platformei The Richest, averea lui James Cameron este estimată în prezent la 700 de milioane de dolari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
camion,
sofer,
avere,
renuntare,
cameron,
film,
regizor,
avatar

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.