CSR 2023. Descoperă lumea cu fiecare pluş!

Postat la 20 octombrie 2023 36 afişări

Motivaţie:

PENNY este o companie care acţionează cu grijă faţă de comunităţile în care activează şi susţine dezvoltarea acestora. Având această promisiune de brand, retailerul a iniţiat proiectul propus în parteneriat cu organizaţia Habitat for Humanity. Proiectul vizează două şcoli din Flămânzeni şi Buciumeni – cartiere defavorizate din Buftea, unde condiţiile grele de locuire afectează puternic dezvoltarea copiilor. Ridicarea cantinei, oferirea de alimente şi mese calde copiiilor din aceste zone sunt acţiuni care au venit ca o continuare firească a colaborării cu Habitat for Humanity. „Odată ce am încheiat construirea centrului comunitar în 2020, centru ce funcţionează ca after-school pentru cei mici, ne-am concentrat pe cum putem contribui mai departe în acea comunitate.”

Descrierea proiectului:

De pe 13 septembrie PENNY a pornit o nouă campanie de loializare care are în focus o colecţie de pluşuri care înfăţişează nouă animale exotice. Prin această colecţie, retailerul şi-a propus să ofere clienţilor şi copiilor din viaţa lor o experienţă de joacă frumoasă şi să le ofere şansa să facă şi o faptă bună în acelaşi timp. Până pe 31 octombrie 2023, în magazinele PENNY se desfăşoară campania de loializare cu acumularea de puncte bonus, în cadrul căreia clienţii pot achiziţiona jucăriile de pluş la preţuri preferenţiale, cu o reducere de 60%. Folosind cardul PENNY fiecare punct obţinut se dublează, iar la 5 puncte adunate pe talonul colector se acordă reducerea pentru o jucărie de pluş. Prin această campanie, PENNY continuă, alături de Habitat for Humanity România, construcţia cantinei din Centrul Comunitar Buftea începută în 2022.

Rezultate:

Cu ajutorul clienţilor, anul trecut au fost finalizate lucrările la exterior, iar anul acesta acţiunea este concentrată pe interiorul clădirii, pe instalaţiile şi finisajele cantinei. Tot cu ajutorul clienţilor proiectul se poate finaliza în 2023, iar cantina va putea oferi o masă caldă zi de zi copiilor defavorizaţi. Obiectivul principal este finalizarea cantinei până la sfârşitul anului. „Pe termen lung credem că atât centrul comunitar, cât şi cantina vor funcţiona ca un nucleu, un punct de sprijin, un spatiu cald, familiar, care să îi ajute pe cei 50 de copii din cele două şcoli să se dezvolte şi să se bucure de o masă caldă.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
STEM Day,
penny,
Habitat for Humanity

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.