CSR 2022. Prânzul comunitar - Curiera

Postat la 21 decembrie 2022 31 afişări

CSR 2022. Prânzul comunitar - Curiera

Motivaţie:

Proiectele de CSR ale Curiera se desfăşoară sub umbrela „Împreună putem face bine!”, iar ţinta o reprezintă copiii care se află în risc de sărăcie şi excluziune socială: „Considerăm  că este parte din menirea noastră atât la nivel individual, personal, cât şi de business să susţinem cât putem reducerea inegalităţilor sociale, accesul la educaţie de calitate. O societate se poate dezvolta sănătos doar cu o fundaţie din ce în ce mai sustenabilă. Răspundem de mediul social, cultural, economic pe care îl lăsăm copiilor noştri”. „Asociaţia Copii pentru Viitor este foarte conectată de realitatea socială. Desfăşurând diferite activităţi împreună, ne-am dat seama că doar un ajutor material nu este întotdeauna suficient. Ideea de a oferi mâncare caldă dar, după masă, să petrecem timp cu copiii, să îi ajutăm să se dezvolte personal şi creativ, a răspuns nevoii noastre de a trata orice implicare într-o manieră holistică”, răspund reprezentanţii Curiera referindu-se la motivaţia acestui proiect.

Descrierea proiectului:

Proiectele sociale destinate copiilor din medii dezavantajate asigură acestora susţinere prin pachete cu alimente, produse de îngrijire, de curăţenie, îmbrăcăminte şi încălţăminte pentru întreaga familie, fiecare copil beneficiază de susţinere pentru a merge la şcoală - ghiozdan şi rechizite.  Împreună cu Asociaţia Copii pentru Viitor, compania a realizat anul acesta mai multe proiecte, printre care Prânz pentru viitor. Organizează acest eveniment în fiecare lună, iar până în acest moment au ajuns în 20 de comunităţi dezavantajate din ţară şLupeni, Vulcan, Petrila, Aninoasa,  Ghelari, Simeria, Veţel (jud. Hunedoara), Slobozia (jud. Ialomiţa), Sulina (Tulcea) şi  Moţăţei (jud. Dolj)ţ. Fiecare acţiune de tip Prânz Comunitar durează, în medie, 4-5 ore, uneori 2 zile ( Prânz Comunitar din Sulina), timp în care copiii participa la ateliere de dezvoltare personală, de creativitate, comunicare, iar voluntarii din comunitate pregătesc masa. „Suntem preocupaţi de risipa alimentară, astfel că folosim ingrediente provenite de la producătorii locali, Banca pentru Alimente, Kaufland şi Mega Image.”

Rezultate:

De la începutul lansării strategiei de CSR sub umbrela „Împreună putem face bine!”, reprezentanţii Curiera au susţinut organizaţiile non-guvernamentale partenere cu 600.000 de lei. Estimează că vor suplimenta suma aceasta cu peste 350.000 de lei până la finalul anului. În 16 luni de activitate, au ajuns cu acest proiect la:

•— Peste 5.000 de porţii de mâncare pregătite;

—• Zeci de ateliere de dezvoltare personală şi creativitate;

—• Peste 2.000 de copii au primit susţinerea Curiera;

—• 200 de voluntari;

—• 20 de comunităţi în care s-au implicat;

—• Mobilitatea au asigurat-o prin donarea unei maşini Dacia Dokker.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.