CONFERINŢA MEDIAFAX - Director ANPC: Comerţul online nu prezintă grave abateri, dar ne-am confruntat şi cu inovaţii

Postat la 25 martie 2014 36 afişări

Mirona Veronica Daia, director în cadrul ANPC, a declarat, marţi, că, deşi nu se poate spune că sunt grave abateri în comerţul online, autoritatea s-a confruntat şi cu inovaţii, cazuri izolate, precum anunţul de pe un site pe care se vindeau cărţi conform căruia cumpărătorul va creşte în înălţime.

CONFERINŢA MEDIAFAX - Director ANPC: Comerţul online nu prezintă grave abateri, dar ne-am confruntat şi cu inovaţii

 "În ultimii doi ani comerţul online a căpătat noi dimensiuni, ne-am confruntat şi cu inovaţii în acest segment de piaţă, sunt câteva exemple nesemnificative şi sunt cazuri izolate, nu putem vorbi de un segment de piaţă cu grave abateri la comercializare, nici vorbă. Chiar zilele trecute pe un site constatam că, dacă un consumator cumpără o carte şi o citeşte în 10 - 15 zile, poate să crească în înălţime", a spus Mirona Veronica Daia, director al Direcţiei de Control şi Supraveghere Piaţă în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), marţi, la conferinţa Mediafax Talks about Digital Europe.

Daia a precizat că operatorii care recurg la acest tip de practici vor fi sancţionaţi corespunzător.

Ea a mai spus că, în politica ANPC, nu doar controlul, ci şi informarea consumatorului reprezintă un aspect important.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/conferinta-mediafax-director-anpc-comertul-online-nu-prezinta-grave-abateri-dar-ne-am-confruntat-si-cu-inovatii-12327369
12327369
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.