Companiile de handling de pe aeroportul Otopeni au pierdut 600 de angajaţi în ultimii doi ani

Autor: Miruna Diaconu Postat la 24 iulie 2022 90 afişări

Companiile de handling care activează pe aeroportul Otopeni, mai exact patru firme, au pierdut 600 de angajaţi în perioada 2019-2021, conform calculelor făcute de ZF pe baza datelor publice.

Companiile de handling de pe aeroportul Otopeni au pierdut 600 de angajaţi în ultimii doi ani

Companiile de handling care activează pe aeroportul Otopeni, mai exact patru firme, au pierdut 600 de angajaţi în perioada 2019-2021, conform calculelor făcute de ZF pe baza datelor publice.

Cea mai mare companie de handling de la Otopeni după numărul de angajaţi din 2019 este Globe Ground România, care a pierdut în ultimii doi ani circa jumătate dintre angajaţi, având la finalul anului trecut doar puţin peste 200 de persoane, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. În conti­nuare însă, fiecare dintre aceşti jucători are în echipă câteva sute de oameni care se ocupă de buna funcţio­nare a celui mai mare ter­minal aerian din România, tranzitat de circa 7 mi­lioane de oameni anul trecut. Companiile de handling sunt cele care se ocupă de serviciile de la sol, de la formalităţile de check-in şi mana­gement al bagajelor la deservirea aeronavelor la rampă.

Cu toate că pe aero­portul Otopeni nu există la fel de multe probleme pre­cum pe marile aero­porturi euro­pene, întârzieri şi anulări de zboruri există în vara lui 2022 şi aici. O parte dintre ele sunt cauzate însă chiar de problemele din alte părţi ale lumii, aceeaşi aeronavă parcurgând zilnic mai multe rute.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.