Compania românească Le Manoir a o divizie de distribuţie a vinurilor româneşti în Fanţa şi pregăteşte deschiderea unui magazin gastronomic în Paris

Autor: Andra Stroe Postat la 17 decembrie 2018 64 afişări

Compania românească Le Manoir, specializată în importul şi comercializarea produselor gastronomice şi băuturilor alcoolice fine, demarează, începând cu această lună, distribuţia de vinuri româneşti în Franţa.

Compania românească Le Manoir a o divizie de distribuţie a vinurilor româneşti în Fanţa şi pregăteşte deschiderea unui magazin gastronomic în Paris

Est, Est, Est, noua divizie de activitate a companiei a fost lansată oficial pe 8 decembrie, printr-un eveniment de o zi, ce a avut loc la Ambasada Română de la Paris, de la Hôtel de Béhague.  Sub numele “Ziua Descoperirii Vinurilor Româneşti”, Le Manoir a organizat o serie de activităţi, centrate în jurul cramelor româneşti şi a soiurilor tradiţionale de struguri, menite să aducă împreună producători şi oenologi români, oameni de afaceri din lumea vinului, negocianţi şi personalităţi din industriile franceze de retail şi HoReCa.

Printre cramele care au avut standuri de degustare în cadrul evenimentului organizat de către Le Manoir la Paris, se numără: Liliac, Petro Vaselo, Davino, Avincis, Gitana, Jelna, Pivniţele Theodorus, Villa Vinea, Gramma, SERVE, Casa Panciu, Rasova, Galicea Mare. Mai mult, oaspeţii prezenţi au putut testa produse gastronomice artizanale şi o selecţie de băuturi româneşti.

Planurile de extindere ale antreprenorului vizează deschiderea la Paris, în prima jumătate a anului 2019, a unui un magazin de gastronomie şi vinuri româneşti, într-o zonă centrală, în vecinătatea Turnului Eiffel şi a Ambasadei Române la Paris, cu o investiţie de circa 350.000 euro.

Pentru noua divizie de distribuţie de vinuri, Est, Est, Est, Le Manoir anticipează o cifră de afaceri de 600.000 de euro în primul an, urmărind să îşi creeze un portofoliu de aproximativ 50 de clienţi corporate, până la finalul lui 2019. 

Fondat de către Cristian şi Maria Preotu, grupul românesc Le Manoir activează, încă din 2004, în industria gastronomiei şi a produselor de nişă, sub brandurile Le Manoir (divizia de importuri şi vânzări business-to-business), magazinele Comtesse du Barry, restaurantele bucureştene Relais & Châteaux Le Bistrot Français, La Vinuri, Corto Maltese şi Bistro Ateneu (unde Le Manoir este acţionar).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vinuri,
paris,
deschidere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.