Cocktail Holidays a vândut anul trecut vacanţe de peste 15 milioane de euro

Autor: Ioana Matei Postat la 03 februarie 2016 131 afişări

Cocktail Holidays a vândut anul trecut vacanţe de peste 15 milioane de euro

Cocktail Holidays încheie anul 2015 cu o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro şi mai mult de 20.000 de clienţi, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Turoperatorul a înregistrat în 2015 o creştere cu 3% a cifrei de afaceri, la un număr de turişti similar lui 2014.

“Orice veste negativă care vine dintr-o destinaţie se simte imediat în vânzări. Noi ne-am informat turiştii prompt, de fiecare dată, despre ce se întâmplă, le-am arătat vara trecută că vacanţele lor în Grecia nu sunt perturbate de problemele financiare ale ţării, că refugiaţii ajunşi în insula Kos nu le strică vacanţele sau că la Paris situaţia este gestionată corespunzător, şi am renunţat la destinaţii considerate riscante.

În ciuda dificultăţilor din 2015, Grecia a fost destinaţia anului în vânzările Cocktail Holidays, care a oferit vacanţe charter în nouă insule greceşti, urmată de Spania şi Turcia. Pachetul mediu cu toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 480 de euro, pentru Spania 755 de euro, iar pentru Turcia 635 de euro.

Cocktail Holidays adaugă anul acesta o nouă destinaţie pe charter pentru Grecia, insula Lefkada, cu Parga si Sivota, la cele pe care le oferă în fiecare an: Corfu, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Mykonos, Rodos, Santorini, Zakynthos. Alte două destinaţii noi sunt Algarve, Portugalia şi Split, Croaţia.

Pachetele pentru aceste destinaţii pornesc de la 577 de euro, cu toate taxele incluse, pentru Algarve, Portugalia, de la 500 de euro pentru Split, Croaţia şi de la 373 de euro pentru Lefkada, Grecia.

“Mizăm anul acesta pe trei destinaţii noi, pe charter, în care unii turişti au ajuns până acum cu maşina. Pe lângă alternativa transportului rapid, cu avionul, în parteneriate pe care le avem cu companii româneşti, le oferim şi opţiuni de cazare în hoteluri aflate în apropierea plajelor. Ne aşteptăm ca Algarve, Split şi Lefkada să fie preferate de turiştii pe care teama de atentate teroriste îi ţine departe de unele destinaţii, dar şi de cei atraşi mereu de ceva nou”, declară Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.

Din oferta anului 2016 nu lipsesc Spania (Barcelona, Costa Brava, Costa Dorada, Costa Blanca, Mallorca, Tenerife), Turcia (Antalya, Bodrum, Kusadasi, Marmaris, Didim), Emiratele Arabe Unite, circuitele în Italia, Turcia, Scandinavia, Thailanda si Sri Lanka, pachetele sociale pentru Cipru, Spania, Turcia, Muntenegru, insulele exotice, destinaţii care au consacrat brandul Cocktail Holidays.

Prompt Service Travel Company este o companie de familie, românească, înfiinţată în urmă cu 22 de ani. Cocktail Holidays este brandul turistic al Prompt Service Travel, lansat în urmă cu 11 ani. În prezent, compania operează peste 25 de destinaţii charter. Din 2005, compania a început operarea charterelor din afara Bucureştiului.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/cocktail-holidays-a-vandut-anul-trecut-vacante-de-peste-15-milioane-de-euro-15027457
15027457
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.