Cine se bate pentru CFR Marfă. Lista celor care vor să cumpere una dintre cele mai importante companii din România

Autor: Alexandra PELE Postat la 13 mai 2013 38 afişări

Bătaia pentru CFR Marfă se va da între două companii şi o asociere de două firme, după ce în ultimele luni autorităţile s-au lăudat cu zeci de "pretendenţi" interesaţi de privatizarea transportatorului de stat.

Autorităţile au deschis joi plicurile cu documentele de participare la licitaţia CFR Marfă. Bătălia se va da între două companii şi o asociere de două firme, după ce în ultimele luni autorităţile s-au lăudat cu zeci de "pretendenţi" interesaţi de privatizarea transportatorului de stat. Mai mult, companiile au depus documentele de participare pe ultima sută de metri, după ce termenul a fost amânat cu două săptămâni.

Chiar şi cu înlesniri ale condiţiilor de înscriere la licitaţie, "investitorul strategic" care va avea misiunea de a relansa activitatea companiei de stat va fi ales din rândul competitorilor locali ai CFR Marfă, în concurs aflându-se şi un fond de investiţii din Austria şi o companie feroviară din Statele Unite.

Premierul Victor Ponta a dat asigurări că investitorii inscrişi în cursa pentru CFR Marfă sunt serioşi.

"Mă aştept ca oricare dintre cei trei - pentru că am cerut date, este vorba de investitori serioşi - am încredere ca oricare dintre cei trei trei să aibă capacitatea de a implementa o strategie pe termen mediu şi lung de eficientizare a companiei, păstrare a locurilor de muncă şi creşterea competiţiei pe piaţa internă şi pe piaţa directă", a precizat Ponta miercuri seara.

Toate stirile sunt pe gandul.info

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/cine-se-bate-pentru-cfr-marfa-lista-celor-care-vor-sa-cumpere-una-dintre-cele-mai-importante-companii-din-romania-10874864
10874864
comments powered by Disqus
ZF.ro
O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID
Cele două oraşe din România care au luat faţa marilor capitale ale lumii, precum Londra şi Paris, şi au lăsat în urmă Bucureştiul ee
Mediafax
Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021 Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021
România, „pregătită pentru intrarea în Schengen”. Convorbire telefonică între Florin Cîţu şi omologul olandez, Mark Rutte
MonitorulApararii
Revenirea temeinică a Turciei în Occident: explozie de şarm şi promisiuni la Bruxelles Revenirea temeinică a Turciei în Occident: explozie de şarm şi promisiuni la Bruxelles
Nord Stream 2: testul de rezistenţă al relaţiei dintre SUA şi Germania
MonitorulPartidelor
Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat
Tomac, despre Năsui şi Ciucu: Pretinşi politicieni moralişti. Justificare ieftină şi micime
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă” COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă”
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Operaţiunea „Mioriţa”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.