Cine este tânăra care a umplut autobuzele din Bucureşti cu mesaje precum „Mulţumesc că nu te-ai uitat la clipuri cu sonor” sau „Mulţumesc că ai cedat locul”
Dacă şi tu ai văzut în autobuzele din Bucureşti mesaje precum „Mulţumesc că nu te-ai uitat la clipuri cu sonor” sau „Mulţumesc că ai cedat locul” şi eşti curios cine este în spatele lor, aici vei găsi răspunsul. Toate aceste mesaje fac parte dintr-o campanie gândită de Ştefana Mireţ, fondatoarea şcolii de bune maniere Manieres şi a asociaţiei cu acelaşi nume.
În parteneriat cu Societatea de Transport Bucureşti, Asociaţia Manieres a pornit campania „Împreună ne facem viaţa mai bună”, care are ca scop promovarea regulilor de bune maniere prin intermediul ecranelor din mijloacele de transport în comun.
„Ceea ce m-a surprins deosebit de plăcut a fost deschiderea de care a dat dovadă Societatea de Transport Bucureşti în urma unui simplu mesaj transmis pe adresa de contact, urmat de un telefon din partea dânşilor la interval de două zile. Poate doar să mă bucure că există oameni în poziţii cheie care înţeleg nevoia de a face educaţie, de a promova valorile corecte şi care ne oferă tot sprijinul în demersurile noastre de a promova bunele maniere”, spune Ştefana Miret, preşedintele Asociaţiei Manieres.

Ştefana Mireţ a început să predea cursuri de bune maniere încă de când era studentă şi a reuşit să creeze o echipă de traineri alături de care merge în şcolile de stat şi în cele private pentru a susţine cursuri de bune maniere.
Povestea Manieres a început de la o experienţă personală. Atunci când era în liceu, Ştefana a observat că existau diferenţe de statut social sau de educaţie, iar copiii nu reuşeau să se împrietenească din acest motiv. Prin proiectul său, ea şi-a dorit să schimbe această situaţie.
Asociaţia Manieres promoveaza bunele maniere şi un sistem de valori corect, mai ales prin intermediul educaţiei non formale, încă din 2010. La cursurile organizate de asociaţie în spaţii formale şi non formale au participat până în momentul de faţă peste 6.000 de copii, tineri şi adulţi din toată ţara.
Acum, un obiectiv foarte important al campaniei „Împreună ne facem viaţa mai bună” este repoziţionarea bunelor maniere ca o modalitate de a fi atent la nevoile tale şi ale celor din jur, de a fi prezent şi de a-ţi păsa. „Ele nu trebuie să fie văzute ca nişte reguli stricte care ne îngrădesc libertatea, ci tocmai ca un mod sănătos de a convieţui, conducând la o bunăstare emoţională”, transmite Ştefana Mireţ într-un comuncat de presă.
În următoarea perioadă, Asociaţia Manieres va continua să difuzeze spoturi scurte cu diferite subiecte legate de bunele maniere, modul de comportare în public si eticheta pe reţelele de socializare (netiquette).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













