Cine are servicii logistice pe calea ferată?

Autor: Ioana Mihai Postat la 23 ianuarie 2012 19 afişări

După achiziţia Omega International Transport & Logistics, Ekol Logistics, una dintre cele mai mari companii de servicii integrate de logistică din Turcia, adaugă o nouă linie de transport pe calea ferată, pe ruta Arad-Worms (Germania), lărgind traseul intermodal existent al rutei Worms-Trieste.

Ekol este singurul operator logistic care oferă servicii în sistem intermodal, pe calea ferată, pe ruta Worms-Arad. Primul tren cu containere a deschis ruta pe 13 octombrie 2011, acesta parcurgând distanţa în 36 de ore. Prin adăugarea noii rute, în sistem intermodal, pe calea ferată, Ekol economiseşte 1250 de km de transport pe şosea, luând în considerare distanţa pe întreg traseul dintre Turcia-Germania. În prezent, pe linia Worms-Arad operează un singur tren pe săptămână, care se adaugă la cele şapte care pleacă din Worms către Trieste. Astfel, pe întreaga rută intermodală, Ekol pune în mişcare opt trenuri săptămânal.

Traseul de la Arad la Istanbul va fi acoperit pe roţi, prin Bulgaria. În 2012 Ekol intenţionează să deschidă o alternativă de transport a camioanelor pe mare, cu feribotul, pe ruta Constanţa-Pendik. Pentru dezvoltarea acestui proiect Ekol va achiziţiona 50 de camioane. Cu ajutorul noii flote şi prin dezvoltarea rutei Worms-Arad, Ekol îşi propune o creştere a serviciilor logistice intermodale pe calea ferată, prin adăugarea a încă două noi trenuri săptămânal pe această rută. Astfel, pe tot traseul intermodal, frecvenţa plecărilor trenurilor cu marfă va creşte la 10 trenuri săptămânal.

Pentru completarea proiectului intermodal în 2012, Ekol va investi 18 milioane de euro în achiziţionarea de camioane. "Aproximativ 25 de procente din această investiţie va avea în vedere dezvoltarea activităţii din România, prin direcţionarea fondurilor către îmbunătăţirea flotei şi terminalului. După începerea activităţii în România, în noiembrie anul trecut, menţinem ritmul investiţiilor atât aici, cât şi în alte părţi ale Europei", declară domnul Ahmet Musul, preşedintele Ekol Logistics.

Ahmet Musul mai precizează că deja sistemul de transport intermodal pe calea ferată a fost extins în Europa pe traseul Ludwigshafen - Anvers, între Germania şi Belgia, unde în prezent se desfăşoară operaţiuni de testare pe rută. În ceea ce priveşte dezvoltarea activităţii din România, domnul Ahmet Musul menţionează că au fost obţinute rezultate substanţiale prin conectarea serviciilor de logistică şi transport la industria textilă.

Ekol a demarat operaţiunile în 1990, având ca obiectiv să devină un brand global. Prin dezvoltarea serviciilor pe liniile de transport, depozitare, comerţ exterior sau managementul sistemelor de aprovizionare, Ekol are capacitatea de a oferi la nivel internaţional servicii în sistem integrat. Centrele de distribuţie Ekol se întind pe o suprafaţă de 400.000 metri pătraţi, fiind utilate cu tehnologii şi inovaţii de ultimă oră atât în Turcia, cât şi în Europa. Ekol are o flotă de 1900 de autovehicule moderne şi de aportul unei echipe formate din 3500 de angajaţi.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/cine-are-servicii-logistice-pe-calea-ferata-9168948
9168948
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.