Chinezii de la HNA Group scot la vânzare hotelurile Radisson, după ce au ieşit deja din grupul Hilton. Pe mâna cui ar putea ajunge

Autor: Alex Ciutacu Postat la 02 august 2018 181 afişări

Chinezii de la HNA Group scot la vânzare hotelurile Radisson, după ce au ieşit deja din grupul Hilton. Pe mâna cui ar putea ajunge

HNA Group, conglomeratul chinez care a început să îşi vândă activele pentru a-şi achita datoriile, explorează opţiunea de vânzare a Radisson Hotel Group, potrivit surselor din piaţă citate de Bloomberg.

HNA a atras interes atât din partea lanţurilor rivale de hoteluri cât şi din partea altor potenţiali cumpărători, scriu americanii. Nu există încă nicio siguranţă că aceste discuţii vor duce într-un final la vânzare.

„În timp ce a fost raportat în masă că HNA îşi vinde o parte din active, suntem într-un punct foarte bun al businessului şi rămânem dedicaţi strategiei noastre de a continua”, spune John Kidd, CEO al Radisson pentru operaţiunile din cele două Americi şi din regiunea Asia-Pacific. „Orice întrebare adiţională cu privire la o posibilă vânzare trebuie să primească răspuns din partea celor de la HNA”.

Reprezentanţii HNA au refuzat să comenteze pentru articolul celor de la Bloomberg.

HNA şi-a vândut masiv activele anul acesta pentru a plăti o parte din datoria pe care a adunat-o în anii în care cumpăra fără limită. A fost de acord să vândă o clădire de birouri din Minneapolis pentru 320 de milioane de doalri către Samsung Group. De asemenea, şi-a vândut total participaţia din Deutsche Bank şi din lanţul hotelier Hilton.

HNA scoate Radisson pe piaţă în contextul în care operatorul hotelier a beneficiat de o economie globală puternică şi de un apetit din ce în ce mai mare al clasei de mijloc pentru turism.

Sectorul de călătorii şi de turism a crescut cu 4,6% în 2017, de două ori mai mult decât economia globală, potrivit Consiliului Mondial de Călătorie şi Turism.

HNA a cumpărat Radisson în 2016, când se numea Carlson Hotels.

Astăzi, lanţul operează sau are sub dezvoltare peste 1.400 de hoteluri în toată lumea, sub opt branduri diferite, printre care Radisson, Park Plaza şi Country Inn & Suites.

De asemenea, chinezii deţin şi o participaţie majoritară în Radisson Hospitality AB, operatorul înregistrat în Bruxelles care gestionează hotelurile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, cu o valoare de piaţă de circa 540 de milioane de dolari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzare,
hoteluri,
chinezi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.