Ce trebuie să conţină un anunţ imobiliar pentru a vinde locuinţa mai repede

Postat la 16 mai 2017 71 afişări

Un anunţ imobiliar complet şi corect reprezintă primul pas în asigurarea unei rate de succes pentru o tranzacţie imobiliară mai rapidă, susţine echipa din spatele Wizmo.ro, platforma imobiliară dedicată atât sectorului rezidenţial, cât şi celui de business. Conform recomandărilor acestora, cele mai importante aspecte în trasarea unui anunţ reuşit sunt onestitatea informaţiilor oferite şi utilizarea unor fotografii adecvate.

Ce trebuie să conţină un anunţ imobiliar pentru a vinde locuinţa mai repede
Ce trebuie să conţină un anunţ imobiliar pentru a vinde locuinţa...

Indiferent de autorul anunţului, fie acesta proprietarul direct sau agentul care îl reprezintă, fiecare dintre părţi doreşte să tranzacţioneze cât mai rapid proprietatea ofertată. Pe de cealaltă parte, cumpărătorii sau viitorii chiriaşi îşi doresc să obţină cea mai bună ofertă, în cel mai scurt timp, şi să ia o decizie corectă bazată pe informaţiile din anunţul imobiliar.

În primul rând, informaţiile transparente cresc rata de succes a unui anunţ, susţine echipa Wizmo. Cu cât acesta oferă cât mai multe detalii relevante şi oneste despre proprietatea în cauză, cu atât proprietarul va putea tranzacţiona mai repede imobilul, reducând numărul telefoanelor, al întrebărilor suplimentare sau chiar a vizitelor inutile. În acest sens, este recomandat ca anunţul să conţină o descriere cât mai elaborată a locuinţei, pornind de la detalii despre preţ, numărul camerelor, suprafaţa utilă, utilităţi, dar şi despre localizare şi a situaţia actelor necesare pentru încheierea unui contract.

„Una dintre cele mai frecvente omisiuni pe care le sesizăm în anunţuri este legată de apropierea imobilului faţă de punctele principale de interes, practic menţionarea locaţiei corecte a imobilului. Din dorinţa de a atrage cât mai mulţi vizitatori, atât proprietari, cât şi agenţi imobiliari, tind să omită informaţii, astfel încât, de exemplu, 5 minute apropiere de staţia de metrou sunt, în realitate, 15 minute, fapt care atrage de la sine apeluri telefonice din partea unor clienţi care nu sunt interesaţi de zona respectivă si, de multe ori, frustrări pe partea potenţialilor clienţi.”, a menţionat Maarten Deboo, CEO Wizmo.ro.

De asemenea, tot în ceea ce priveşte conţinutul descrierii, se recomandă renunţarea la anumite clişee de exprimare care pot crea confuzie în rândul publicului. De exemplu, în locul expresiei „apartament modern” se poate specifica anul ultimei renovări, iar în loc de „locaţie excelentă” s-ar putea oferi detalii despre reputaţia cartierului. La fel de importantă este însă şi dimensiunea anunţului, reprezentantul platformei imobiliare susţinând că o descriere concisă şi la obiect are mai mult succes decât o descriere lungă şi plin de clişee.

Nu în ultimul rând, în cadrul anunţului imobiliar, ar trebui specificat şi dacă tranzacţia este gestionată de o agenţie imobiliară, dacă se percepe un comision la încheierea contractului şi care este valoarea acestuia.

În ceea ce priveşte transparenţa unui anunţ imobiliar, aceasta se referă atât la conţinutul scris, cât şi la cel vizual. Cu cât fotografiile publicate nu ascund anumite defecte ale imobilului şi reflectă întocmai realitatea, cu atât anunţul respectiv va avea mai multe şanse de succes. În acest sens, un anunţ reuşit care poate atrage mai multe vizionări este cel care beneficiază de o galerie foto relevantă, compusă dintr-un număr suficient de poze care să permită utilizatorilor să-şi facă o idee de ansamblu asupra locuinţei.
 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

În România, 1 din 4 cupluri divorţează. Cum s-a ajuns aici În România, 1 din 4 cupluri divorţează. Cum s-a ajuns aici

Divorţul este un fenomen social tot mai prezent: nu îi ocoleşte nici pe corporatişti, nici pe antreprenori şi, după cum s-a văzut recent în presa internaţională, nici măcar pe cel mai bogat miliardar al globului.

vezi continuarea
ZF.ro
Surpriză majoră: Cine vrea să cumpere magazinele Metro Surpriză majoră: Cine vrea să cumpere magazinele Metro
Un meseriaş român s-a dus la interviul de angajare crezând că este orice alt job. Când a auzit salariul era să cadă de pe scaun. 2.600 de euro, în mână, fără alte întrebări. FIRMA care recrutează masiv şi oferă salarii gigant
ProMotor.ro
NEMŢII recomandă aceste maşini SECOND HAND, mai vechi de 7 ani NEMŢII recomandă aceste maşini SECOND HAND, mai vechi de 7 ani
Cea mai CONTROVERSATĂ maşină din România. DAUNĂ totală reparată bine?
Clip VIDEO filmat în România. MARIAN GODINĂ: „Manevra asta n-am mai văzut-o”
Descopera.ro
CRUZIME fără margini! Metoda prin care erau PEDEPSITE în trecut FEMEILE prea guralive. „Era ceva mai mult decât barbar” CRUZIME fără margini! Metoda prin care erau PEDEPSITE în trecut FEMEILE prea guralive. „Era ceva mai mult decât barbar”
O tânără REBELĂ a înnebunit cu ''APTITUDINILE'' sale. A fot denumită ''femeia şef''
Unul dintre cele mai aşteptate FENOMENE ASTRONOMICE ale anului 2019 va fi vizibil în România. Cum îl poţi VEDEA
Go4it.ro
Microsoft CONFIRMĂ! Utilizatorii de WINDOWS 10 vor trebui să facă o schimbare în 2019 Microsoft CONFIRMĂ! Utilizatorii de WINDOWS 10 vor trebui să facă o schimbare în 2019
NIKE lansează pantofii care se leagă singuri la şireturi! Au fost inspiraţi de filmul „Înapoi în viitor”
Cel mai de succes telefon MOTOROLA se înoarce în 2019! Design-ul ar putea fi de-a dreptul IMPRESIONANT
Csid.ro
13 lucruri despre gripă şi răceala la copiii de grădiniţă şi şcoală 13 lucruri despre gripă şi răceala la copiii de grădiniţă şi şcoală
Metoda de gătit care te otrăveşte - VIDEO by CSID
Scanerul intraoral in stomatologie: beneficii şi utilizare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.