Ce salariu are un vânzător de la Penny: Reţeaua de magazine de discount a majorat venitul minim net al angajaţilor la 2.275 de lei, sumă ce include şi bonurile de masă

Autor: Roxana Rosu Postat la 14 octombrie 2021 186 afişări

Ce salariu are un vânzător de la Penny: Reţeaua de magazine de discount a majorat venitul minim net al angajaţilor la 2.275 de lei, sumă ce include şi bonurile de masă

Reţeaua de discount PENNY a majorat venitul minim net disponibil pentru angajaţii din cele 288 de magazine şi cele trei centre logistice din ţară, la 2.275 de lei, sumă ce include şi bonurile de masă.

„Succcesul porneşte de la oameni, iar angajaţii noştri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele. Ne dorim să rămânem competitivi pe piaţă şi să le oferim o paletă cât mai variată de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât şi personal. Mărirea venitului face parte din strategia noastră de retenţie”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.

Circa 92% dintre cei 5.300 angajaţi ai reţelei au beneficiat în 2020 de bonusuri suplimentare. Rata de fluctuaţie a personalului a ajuns la 24% în 2020, în scădere cu 10% faţă de anul 2019.

În grila de beneficii, compania include asigurare privată de sănătate (folosită de peste 1.400 de angajaţi în 2020), rechizite şcolare ( 890 de angajaţi cu copii cu vârste cuprinse între 6 – 14 ani au beneficiat de rechizite în valoare de 178.000 lei), bonus pentru nou-născut ( 218 angajaţi au primit bonusuri cu o valoare totală de 940.016 lei) şi vouchere pentru scutece (acordate pentru 133 de copii sub trei luni).

„Ne dorim ca angajaţii şi viitorii angajaţi să se simtă bineveniţi la PENNY. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, aproape de casă şi să se simtă apreciaţi şi recompensaţi la adevărata lor valoare, chiar şi atunci când aceasta creşte în fiecare zi. Succesul PENNY porneşte de la oameni, iar noi ne mândrim cu echipa pe care am construit-o în 20 ani de când suntem prezenţi în România”, a spus Daniel Gross, CEO PENNY România.

Brandul Penny aparţine grupului german Rewe şi este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piaţa locală în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de trei centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. În prezent, reţeaua PENNY în România este alcătuită din 288 de magazine la nivel naţional şi o echipă de 5.500 de angajaţi.

În februarie, un alt retailer german, Lidl, a decis să majoreze salariile angajaţilor, astfel încât cel mai mic venit brut al unui vânzător să aibă de la 1 martie o medie lunară de peste 4.400 lei, respectiv 2700 lei net, sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi alte tipuri de bonusuri şi sporuri.

Potrivit unei analize ZF, jucătorii din comerţul modern local au plătit în 2020 un salariu mediu net de 2.976 de lei lunar, în urcare cu 7,6% faţă de anul anterior. Variaţiile sunt mari între retaileri, aproape de la simplu la dublu, în contextul în care cele mai mici salarii, plătite de Profi, au fost la 2.300 de lei, pe când în cadrul grupului german Metro câştigul mediu net lunar a fost de aproape 3.900 de lei.

Calculele ZF privind salariul mediu net din comerţul modern local au fost realizate pornind de la cheltuielile cu personalul declarate de retaileri şi de la numărul mediu de salariaţi din 2020

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajati,
retea,
romania,
magazine,
venit

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.