Ce legătură are MasterCard-ul din portofel cu insula Bali?

Autor: Ioana Mihai Postat la 15 mai 2012 15 afişări

În perioada 15 mai-15 iunie, MasterCard lansează, în premieră în România, o campanie promoţională de utilizare a cardurilor de top: Gold, Platinum, World, World Elite şi Corporate, marele premiu fiind o excursie de lux în insula Bali.

Iniţiativa, aflată sub egida programului MasterCard Elite, doreşte să susţină cumpărăturile cu cardul la comercianţii români. Astfel, toate tranzacţiile efectuate cu un instrument premium de plată, emis de una dintre băncile participante, la comercianţii din România, intră automat în tragerea la sorţi pentru marele premiu: o excursie de lux în insula Bali.

"Am pornit această campanie de la un insight simplu: cu toţii ne dorim experienţe de nepreţuit", spune Ioana Gorgăneanu, marketing manager România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Majoritatea românilor au început să viziteze lumea având ca punct de pornire Turcia, au continuat cu Grecia, iar acum au bifat deja şi câteva destinaţii exotice. De aceea ne-am gândit să construim acest concept, destinat posesorilor de carduri premium, pentru prima dată implicaţi într-o astfel de campanie derulată de MasterCard, în jurul unei destinaţii cu adevărat aspiraţionale."

Promoţia are un mecanism clasic, tragerea la sorţi pentru marele premiu bazându-se pe rapoartele de tranzacţii ale produselor emise de băncile participante. Fiecare plată cu un astfel de card, indiferent de valoarea ei sau de comerciantul român la care se realizează, reprezintă o şansă în plus de câştig.Premiul constă într-o excursie de lux, de 10 zile, pentru două persoane, în complexul exclusivist, de 5 stele, St Regis din insula Bali, cu biletele de avion şi toate mesele incluse. Vacanţa cadou este programată între 1-12 octombrie, în perioada de vârf a sezonului din Indonezia.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
MasterCard,
insula Bali
/actualitate/ce-legatura-are-mastercard-ul-din-portofel-cu-insula-bali-9629162
9629162
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cum facem ca cei care termină Podul Iloaiei din Iaşi sau Viaceslav Harnaj din Bucureşti să ajungă să câştige şi ei 2.000 de euro pe lună în agrobusiness? O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.