Ce îşi dorea să fie în copilărie George Răşchitor, CEO al agenţiei de marketing online Sinaps: „Când îţi doreşti ceva cu adevărat lucrurile mai devreme sau mai tarziu se aşează în favoarea ta"

Autor: Ioana Matei Postat la 12 august 2022 235 afişări

Ce îşi dorea să fie în copilărie George Răşchitor, CEO al agenţiei de marketing online Sinaps: „Când îţi doreşti ceva cu adevărat lucrurile mai devreme sau mai tarziu se aşează în favoarea ta"

Fiindcă aeroporturile sunt prea aglomerate, i-am invitat pe liderii companiilor din România la o altfel de călătorie: în timp. Fie că doar şi-au imaginat sau au făcut chiar şi paşi într-o cu totul altă direcţie de carieră - vieţile unora dintre cele mai puternice figuri din businessul românesc ar fi putut arăta cu totul altfel. 

George Răşchitor, CEO, Sinaps, agenţie de marketing online înfiinţată în 2013 la Iaşi:

Am fost de mic atras de lumea antreprenorială, de la vârsta de 10 ani, inspirat de tatăl meu cu care mergeam adesea în delegaţii prin ţară. Părinţii mi-au încurajat nevoia de independenţă oferindu-mi libertatea de a lua decizii şi posibilitatea de a dobandi noi experienţe şi formarea propriilor opinii.

Baza relaţionării cu cei din jur a fost marcată în şcoala generală de viaţa de cămin. Am fost pus în multe ipostaze: de la a-mi face prieteni noi, până la administrarea unui buget de cheltuieli şi gestionarea provocărilor de a fi pe cont propriu. 

La liceu (cu profil economic) mi-am descoperit pasiunea pentru marketing şi am început să visez la propria afacere. Nu ştiam ce imi doresc să fac, dar mi-am urmat pasiunea atât la facultate cât şi la master, aprofundând stiinţele economice, în special marketingul. 

Dornic să dobândesc noi perspective culturale şi educaţionale am fost plecat în Franţa, cu programul Erasmus. Aici am luat contact cu o cultură diferită şi am fost nevoit să ma adaptez rapid, să învăţ limba franceză şi să-mi conturez propria viziune despre viaţă.

Am intrat în lumea antreprenoriatului în 2013, când m-am decis, alături de cei doi asociaţi, Remus Corcaci şi Mihai Iliescu să pun bazele primei agenţii dedicată performance marketing din regiunea de Nord-Est a României. Fac asta cu mult drag şi pot spune că este ceea ce mi-am dorit.

Am avut dintotdeauna o aplecare către nevoile celorlalti şi mi-am concentrat atenţia pe vânzări, consultanţă de business pentru clienţii agenţiei şi consolidarea relaţiilor cu partenerii noştri. Lucrez alături de o echipă de peste 45 de specialişti din Iaşi, Cluj, Bucureşti, Constanţa şi Braşov şi avem aproape 10 ani experienţă în furnizarea de soluţii de marketing digital. Agenţia a administrat bugete de peste 41 milioane de euro pentru cei 1000 de clienţi, pe cele mai populare platforme: Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads, Instagram Ads si TikTok Ads, fiind printre primele agenţii Google Premier Partner şi Meta Business Partner din România.  

Focusul Sinaps este creşterea afacerilor pe online prin soluţii personalizate de marketing digital.

Motto-ul după care ma ghidez este „Când îţi doreşti ceva cu adevărat lucrurile mai devreme sau mai tarziu se aşează în favoarea ta". Punctul în care ne aflam fiecare dintre noi este rezultatul alegerilor din trecut. Dacă în viitor ne dorim să ajungem într-un alt punct, trebuie doar să facem alegerile care ne pot duce acolo.

Drumul către visul din copilărie nu este întotdeauna cel mai usor, uneori este pavat cu provocări, necesită curaj, mai ales în momentele grele, în care ne vedem deviaţi de la traseul iniţial. Privesc cu incredere la acest proces de dezvoltare şi maturizare prin care trecem cu totii, ne ajută să ne valorificam abilităţile şi cu puţină încredere să ne schiţăm o poveste. Experienţa de lucru în calitate de co-fondator Sinaps îmi oferă astăzi posibilitatea să îmi scriu propria poveste de succes.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
agentie,
ceo,
copilarie,
marketing,
business,
romania,
aeroport

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.