Ce-a făcut Steve Jobs când un angajat i-a spus că aranjamentul magazinului Apple era complet greşit
Steve Jobs este un etalon al obsesiei pentru lucrul făcut la perfecţie. Ron Johnson, care a deţinut funcţia de director al diviziei de retail a Apple la începutul anilor 2000, a aflat pe propria sa piele cât de tare era interesat Jobs de perfecţiune înainte de inaugurarea primului său magazin, ceea ce avea să devină un etalon.
Johnson a povestit recent, relatează Business Insider, deopotrivă despre experienţa sa în carieră, sfaturile sale, dar şi o întâmplare cu tâlc din perioada în care a lucrat în mod direct cu Jobs. |n primăvara anului 2001, când Apple se pregătea să deschidă primul său magazin, Johnson şi Jobs erau în drum spre una dintre şedinţele săptămânale. |n acel moment, Johnson a început să vorbească despre ceva ce îl deranja: Apple îşi aranjase manazinul la fel ca şi celelalte, pe categorii de produse. ”Dar devreme ce Apple se va organiza în funcţie de tipuri de activitate – de pildă muzică sau filme, la fel ar trebui să facem şi în magazin”, i-a spus lui Jobs. Acesta a refuzat ideea, spunând: ”Nu am destul timp pentru a face un nou design pentru magazin”. Se părea că acesta este ultimul lui cuvânt, dar peste numai 10 minute, când cei doi intrau în sala de şedinţe, Jobs a spus: ”Ron crede că magazinul nostru nu arată cum trebuie.
{i are dreptate. De aceea acum vă las să vă apucaţi de treabă. Si Ron, să lucrezi cu echipa la noul design”.
Chiar dacă acest lucru a presupus întârzierea lansării magazinului, Jobs a preferat să aloce mai mult timp. ”Nu este vorba de viteză. Ci despre a face un lucru cât poţi de bine”, a punctat Jobs.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













