CAT COSTA FAIMA

Postat la 06 februarie 2006 1 afişăre

Strategiile de promovare a marcilor istorice difera, in functie de posibilitatile financiare ale companiilor producatoare. Publicitatea la valoare de rate-card, conform informatiilor Alfacont Mediatrack, oscileaza intre zero si 16 milioane de euro.

 

0

Marca

2004 (mii euro)

2005* (mii euro)

Arctic

6.620

2.500

Borsec

3.665

2.270

Carpa}I

4

Dacia

4.122

6.158

Dero

9.795

9.318

Farmec

48

27

Gerovital

257

90

Ursus

16.145

15.233

 

*ianuarie - octombrie; SURSA: ALFACONT MEDIATRACK

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CAT COSTA FAIMA
/actualitate/cat-costa-faima-978433
978433
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.