Cărtureşti devine brand ancoră în proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, dezvoltat de Grupul Iulius, unde va deschide cea mai mare librărie din ţară, cu o suprafaţă de 2.500 mp

Autor: Cristina Bellu Postat la 01 iulie 2025 34 afişări

Cărtureşti devine brand ancoră în proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, dezvoltat de Grupul Iulius, unde va deschide cea mai mare librărie din ţară, cu o suprafaţă de 2.500 mp

Lanţul de librării Cărtureşti se alătură proiectului RIVUS, cea mai amplă iniţiativă de reconversie şi regenerare urbană din ţară, dezvoltată de Grupul Iulius în Cluj-Napoca, unde va deschide o librărie de 2.500 de metri pătraţi, construită pe două niveluri.

Proiectul va include un nou concept de edutainment al brandului Cărtureşti – un format de tip lifestyle centre care integrează componente culturale şi experienţe educaţionale, de divertisment şi de relaxare.

„Pentru cititorii din Cluj pregătim o selecţie bogată de cărţi în limbile română, maghiară şi engleză, zone speciale pentru hobby-uri, o gamă extinsă de produse home decor, spaţii pentru evenimente şi alte surprize dedicate publicului din regiune”, spune Adrian Păun, Head of Marketing Cărtureşti.

Cu o investiţie de peste jumătate de miliard de euro a companiilor Iulius şi Atterbury Europe, proiectul RIVUS se construieşte pe fosta platformă industrială Carbochim, care a fost relocată şi retehnologizată, păstrându-şi activitatea de producţie.

RIVUS Cluj-Napoca va avea funcţiuni complementare celor de retail, office, servicii, ancore de specialitate şi un parc de peste 5,2 hectare care va facilita accesul comunităţii la râul Someş şi va asigura o conectare prin natură cu zonele adiacente.

„La fel cum fiecare proiect nou pe care îl dezvoltăm este diferit de celelalte, conceptul Cărtureşti din RIVUS va fi unul al premierelor: mai mare, mai divers, mai antrenant, un spaţiu mixt, care va încuraja lectura, dar şi experienţele, joaca şi educaţia prin joacă, socializarea, evenimentele artistice. Toate într-un decor inedit, surprinzător, care ne va transpune într-o lume a imaginaţiei”, explică Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.

 

 

 

 

 


 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.