Cartofii de la McDonald's V-AR PUTEA SCĂPA DE CHELIE! Descoperirea a fost făcută de cercetătorii japonezi

Postat la 09 februarie 2018 254 afişări

Cartofii de la McDonald's V-AR PUTEA SCĂPA DE CHELIE! Descoperirea a...

Un studiu realizat de cercetători din cadrul Universităţii Naţionale Yokohama arată că una dintre substanţele chimice folosite de McDonald's pentru prepararea cartofilor prăjiţi poate combate pierderea părului.

Mai exact, cercetătorii au folosit dimetilpolisiloxan (substanţa pe care cei de la McDonald's o adaugă uleiului în care sunt prăjiţi cartofii) în demersul lor de a produce germeni de foliculi ai firelor de păr (HFG) la şoareci.

Potrivit celor de la Newseek, HFG reprezintă Sfântul Graal în cercetarea fenomenului de pierdere a părului.

Studiul a fost publicat la sfârşitul lunii ianuarie în revista Biomaterials.

Bani mai mulţi, muncitori asiatici sau program flexibil? Cea mai bună soluţie a angajatorilor pentru lipsa de meseriaşi Bani mai mulţi, muncitori asiatici sau program flexibil? Cea mai bună soluţie a angajatorilor pentru lipsa de meseriaşi

Aduc sudori din Vietnam sau bucătari din Nepal, oferă program flexibil angajaţilor, publică salariile oferite în anunţurile de angajare, investesc în şcoli profesionale şi speră să îşi fidelizeze angajaţii astfel încât fenomenul migraţiei externe a meseriaşilor să se diminueze.

S-A TERMINAT cu ”Prima Casă”. Teodorovici anunţă schimbări MASIVE la program. Cine va mai primi banii S-A TERMINAT cu ”Prima Casă”. Teodorovici anunţă schimbări MASIVE la program. Cine va mai primi banii
ALERTA ALIMENTARĂ! Toată lumea care a cumpărat PRODUSUL trebuie să îl ducă înapoi şi să NU ÎL CONSUME. Acesta conţine DIOXID DE SULF, nedecarat pe etichetă
ProMotor.ro
HARTA interactivă cu cele mai proaste DRUMURI din România. Actualizările se fac la fiecare 24 de ore HARTA interactivă cu cele mai proaste DRUMURI din România. Actualizările se fac la fiecare 24 de ore
Un şofer face o manevră IMPOSIBILĂ într-un tunel. Câtă presiune pe o SKODA FABIA! - VIDEO
A parcurs PESTE 1,6 MILIOANE DE KM cu această maşină banală în doar 5 ani! VIDEO
Un fizician s-a ÎMPUŞCAT sub apă pentru un experiment ştiinţific. FOTO+VIDEO Un fizician s-a ÎMPUŞCAT sub apă pentru un experiment ştiinţific. FOTO+VIDEO
Descoperire ULUITOARE în materie de sex după ce s-au analizat 210.000 de femei
Dragostea cu NĂBĂDĂI dintre Brâncuşi şi Maria Tănase. Cum l-a făcut de RÂS Maria pe Constantin chiar de faţă cu Roosevelt - VIDEO
Tehnologia care se asigură că prinzi întotdeauna VERDE la semafor este aici! Cum poţi beneficia de ea Tehnologia care se asigură că prinzi întotdeauna VERDE la semafor este aici! Cum poţi beneficia de ea
Huawei P30 primeşte dată de lansare
Cum FURĂ Huawei secretele Apple. Compania chineză a fost prinsă în fapt!
Instagram şi efectele sale negative, din punct de vedere psihologic Instagram şi efectele sale negative, din punct de vedere psihologic