Carrefour lansează primul cărucior inteligent din România, testat în hipermarketul din Corbeanca

Autor: Roxana Rosu Postat la 10 iulie 2025 38 afişări

Carrefour lansează primul cărucior inteligent din România, testat în hipermarketul din Corbeanca

Carrefour România introduce, în premieră, în hipermarketul din Corbeanca, Smart Cart, un cărucior inteligent care funcţionează ca un asistent de cumpărături integrat.

Sistemul optimizează traseul în magazin, afişează produsele disponibile în magazin şi valoarea coşului de cumpărături în timp real.

Pentru a utiliza Smart Cart, clienţii trebuie să se autentifice în platforma de loialitate Act for Good, disponibilă în aplicaţia mobilă Carrefour. Lista de cumpărături se creează direct pe ecranul tactil al căruciorului, iar sistemul generează automat un traseu optim în magazin, indicând locaţia fiecărui produs. Mai departe, fiecare articol scanat este afişat instantaneu pe ecranul căruciorului, alături de preţ, pentru vizibilitate crescută. De asemenea, în cazul în care clienţii au nevoie de asistenţă, pot solicita ajutor printr-un buton dedicat. Datorită funcţiei de geolocalizare, personalul poate interveni rapid, identificând exact poziţia utilizatorului.

„ Am lansat acest proiect pilot în hipermarketul Corbeanca cu 40 de dispozitive, iar de la debut şi până în prezent, peste 3.500 de clienţi au utilizat deja Smart Cart, demonstrând astfel interesul crescut pentru acest sistem care face cumpărăturile mai rapide şi mai eficiente.

Credem că acesta este începutul unei transformări importante, în care tehnologia şi experienţa în magazin funcţionează împreună”, declară Fabrice Gratien Besson, Director Securitate, Calitate şi Case în cadrul Carrefour România.

Un alt avantaj este eficienţa procesului de achiziţie. La finalizarea cumpărăturilor, căruciorul generează un cod de bare care se scanează rapid la casa de marcat. Toate produsele adăugate sunt descărcate automat în sistem, iar plata se poate efectua rapid.

Căruciorul are o capacitate de transport de până la 180 kg, o autonomie de 18 ore

Reţeaua Carrefour are peste 450 de magazine, în 113 oraşe din ţară şi aproximativ 17.000 de angajaţi. 

Carrefour România operează în România prin trei entităţi juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL şi, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
carrefour,
cumparaturi,
magazin,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.