Bursă. Grupul Agroland anunţă o creştere cu 50% a cantităţii de furaje produse în T2/2025 faţă de T2/2024. Producţia de ouă s-a majorat cu 17%
Grupul antreprenorial Agroland (simbol bursier AG), prezent pe piaţa de retail, agribusiness, producţie alimentară şi nutriţie animală, a anunţat vineri că fabricile de la Caransebeş şi Işalniţa au produs o cantitate de 7.268 tone de furaje în T2/2025, echivalentul unei creşteri de 50% comparativ cu T2/2024.
De asemenea, platforma de la Mihăileşti a vândut în perioada aprilie-iunie 2025 o cantitate de 17,9 milioane de ouă de consum, o creştere de 17% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
La nivelul primului semestru (S1), platforma de la Mihăileşti a închis cu 38,7 milioane de ouă de consum vândute, un avans de 27% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2024.
În trimestrului al doilea, Agroland a valorificat producţia de ouă de consum la un preţ mediu cu 20% mai mare comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2024.
„Valorificând din plin avantajul producţiei proprii de furaje (în continuă expansiune) şi creşterea efectivelor de păsări pe platforma avicolă de la Mihăileşti până la aproximativ 300.000 de găini ouătoare, Agroland a reuşit să întoarcă în favoarea sa contextul european extrem de volatil. Am reuşit, astfel, să obţinem un avans de 27% la vânzările de ouă de consum în primele şase luni ale anului, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la un preţ mediu de vânzare care s-a situat peste nivelul din 2024, atât în trimestrul 1 cât şi în trimestrul 2 din acest an”, spune Horia Cardoş, fondator şi CEO al grupului Agroland.
De la debutul producţiei de furaje din T3/2023, Agroland Group a crescut constant gradul de utilizare a capacităţii de producţie, ajungâHoria Cardoş, fondator şi CEO al grupului Agrolandnd în prezent la aproximativ 90% din capacitatea nominală de producţie. Astfel, în 2024, media trimestrială a producţiei a crescut cu 113% faţă de 2023, de la 2.120 tone la 4.526 tone. În plus, în 2025, media trimestrială a crescut cu 60% faţă de 2024, ajungând la 7.233 tone. De asemenea, la nivelul primului semestru din 2025, fabricile de la Caransebeş şi Işalniţa au produs o cantitate de 14.465 tone de furaje, un avans de 69% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2024.
În ceea ce priveşte segmentul de retail, cele 92 de magazine proprii Agroland au înregistrat un număr de 696.000 de clienţi în al doilea trimestru din 2025, o creştere de 19% în comparaţie cu perioada similară din 2024. De asemenea, valoarea medie a bonului fiscal s-a ridicat la 92 lei, păstrând un nivel constant faţă de T2 2024. Pentru primul semestru din 2025, numărul de clienţi a crescut cu 20%, la 1,1 milioane de persoane, iar valoarea medie a bonului fiscal a înregistrat un avans până la 88 lei. Grupul se aşteaptă ca magazinele în franciză să obţină rezultate comparabile, având în vedere mărfurile achiziţionate în primul semestru din 2025.
Acţiunile Agroland Business System şi Agroland Agribusiness sunt listate pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti începând din 2021, sub simbolul AG şi respectiv AAB. Grupul Agroland a raportat pentru 2024 un profit net de 7,6 mil. lei, în creştere cu 62% comparativ cu rezultatul net din 203, la venituri de 316 mil. lei, plus 7%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













