BoemUrban lansează platforma marketplace pentru magazine de fashion creativ

Autor: Andra Stroe Postat la 14 noiembrie 2018 137 afişări

BoemUrban, magazinul online de fashion lansat de antreprenoarea Magda Cojanu în anul 2015 îşi deschide platforma e-commerce către alte branduri de fashion. Încă de la lansare, BoemUrban a pus accentul prin colecţii de îmbrăcăminte originale, nonconformiste, cu piese realizate din materiale naturale, cu broderii, inserţii şi aplicaţii tradiţionale.

BoemUrban lansează platforma marketplace pentru magazine de fashion creativ

Conceptul unic adus pe piaţă de BoemUrban – Produse de design vestimentar boem şi urban - a încheiat anul 2017 cu o cifră totală de afaceri de peste 1,6 miliarde de lei, previziunile până la final de 2018 fiind vizând o creştere de 30%. În acest moment, pe platforma BoemUrban.ro sunt reunite produsele a 18 furnizori, inclusiv produsele proprii. “Din 2017, momentul în care am început să listăm produsele pe BoemUrban.ro, ne bucurăm de vânzări la acelaşi nivel cu cele înregistrate pe platforme cu o vechime de 7-8 ani”, spune Irina Pascu, manager comercial şi acţionar Natalee, cel de-al doilea furnizor la nivel de vânzări de pe platformă, după produsele proprii BoemUrban.

Având în spate o experienţă de retail începută în 2007 printr-un magazin fizic, fondatoarea BoemUrban propune, prin lansarea marketplace-ului, o noutate în e-commerce-ul românesc, aducând împreună creatori, producători şi importatori ale căror produse reprezintă o alternativă la produsele mass-market. “Fiecare furnizor are posibilitatea de a-şi administra catalogul de produse, dar şi comenzile, din platforma BoemUrban.ro. Aceasta a avut parte de o investiţie semnificativă în partea tehnică, de aproximativ 340.000 lei printr-o schemă de Minimis în cadrul Programului de Dezvoltare a Comerţului implementat de Ministerul pentru Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat în 2017. Am vrut să ne asigurăm că experienţa în marketplace este una impecabilă atât pentru clienţi cât şi pentru seller. Numitorul comun al furnizorilor noştri este lipsa de prejudecată când vine vorba de creativitate, croială, textură şi inovaţie”, spune Magda Cojanu, owner BoemUrban.

BoemUrban se pregăteşte pentru Black Friday cu stocuri şi discount-uri semnificative. Produsele ce urmează să intre în cel mai aşteptat eveniment de reduceri din România sunt  importate din India, Thailanda şi Italia şi create în ateliere autohtone, manual, în serii limitate, lucru ce stă la baza conceptului BoemUrban ca marketplace. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fashion,
lansare,
platforma

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.