Black Friday: Media Galaxy şi Altex au avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro
Atât pe platforma online, cât şi în magazinele tradiţionale vânzările s-au dublat în timpul săptămânii, iar în weekend, s-au triplat. Un alt record obţinut se referă la faptul că pe parcursul celor 32 de zile de promoţii, lanţul de retail Media Galaxy şi Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro, atât online cât şi offline, cu 5 milioane de euro mai mult decât era estimat. Cea mai mare cifră s-a înregistrat în data de 20 noiembrie, când cumpărătorii au făcut achiziţii în valoare de 15 milioane de euro.
În perioada Black Friday produsele au fost stocate în trei depozite cu o suprafaţă totală de 40.000 de metri pătraţi. Chiar şi cu stocurile semnificativ mai mari decât în anii precedenţi, pe unele repere, acestea au fost epuizate sau a fost nevoie de o reîncărcare a stocului, cererea fiind foarte mare.
Cele mai vândute articole în această perioadă au fost cele din categoria Entertainment. Vânzări semnificate s-au înregistrat şi în categoriile Brown Goods, Electronice şi Electrocasnice Mici. S-a remarcat un interes crescut al clienţilor din segmentul masculin pentru produse din zona entertainment - laptopuri şi componente de gaming - precum şi smart TV-uri, în timp ce în segmentul feminin cele mai căutate articole au fost aspiratoarele, smartphone-urile şi uscătoarele de păr.
În cele 32 de zile, pe site-urile Media Galaxy şi Altex au fost înregistrate peste 14.500.000 de vizite şi un trafic de 10 ori mai mare în vârf. 44% din trafic a venit de pe dispozitive mobile. Din totalul vânzărilor înregistrate, 20% au fost realizate pe platforma online.
În ceea ce priveşte profilul consumatorului online, raportul s-a împărţit în 70% cumpărători de sex masculin şi 29% de sex feminin. Categoria de vârstă cea mai activă în zona online a fost cea din segmentul 18 - 44 de ani, reprezentând 84% din total vizitelor pe website, iar cel mai mare trafic a venit din zonele Bucureşti (37%), Timişoara (6%), Cluj (5%) şi Oradea (4%).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













