Black Friday 2019: Preţuri mai mici cu până la 81% şi creştere cu 40% a vânzărilor faţă de 2018 pentru magazinul online BottegaVerde.ro

Autor: Andra Stroe Postat la 15 noiembrie 2019 102 afişări

Black Friday 2019: Preţuri mai mici cu până la 81% şi creştere cu 40% a vânzărilor faţă de 2018 pentru magazinul online BottegaVerde.ro

Un studiu realizat de Bottega Verde România arată că peste 90% dintre cei care fac cumpărături de Black Friday includ pe lista de shopping produse cosmetice (îngrijire & makeup), cu toate că în 2011, la lansarea conceptului în România,focusul cădea pe electronice şi electrocasnice.

Magazinul online de cosmetice naturale produse în Italia de 40 ani şi prezent în România de 4 ani a înregistrat anul acesta creşteri de 25% a vânzărilor înainte de Black Friday, eveniment care se va desfăşura în perioada 15-17 noiembrie 2019. Reprezentanţii companiei se aşteaptă să încheie anul acesta cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane euro. În weekend-ul de Black Friday, compania înregistrează un volum de comenzi de 15 ori mai mare decât într-un weekend obişnuit.

Un studiu realizat de Bottega Verde în 2018 arată că printre cele mai aşteptate categorii cu reduceri masive de Black Friday se numără produsele de make-up (35%), urmate de creme şi loţiuni de corp (18.5%), parfumuri (18.1%) şi produse care tratează sau ameliorează probleme specifice ale pielii (10.1%). Gama de produse Mela e Spezie, lansată în luna Octombrie a acestui an, va avea discounturi de până la 76%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
black friday,
magazin online,
vanzari

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.