Black Friday 2019: eMAG, vânzări de 400 milioane lei după 9 ore de la start

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 15 noiembrie 2019 1183 afişări

Comenzile online în ziua de Black Friday au ajuns la peste 400 milioane de lei în primele 9 ore ale evenimentului cu cele mai multe reduceri din an. Peste 7,2 milioane de vizite au generat comenzi de peste 1 milion de produse din toate categoriile din oferta specială de Black Friday.

Black Friday 2019: eMAG, vânzări de 400 milioane lei după 9 ore de la start

Opţiunile de livrare includ, în acest an, punctele de ridicare easybox, pe care clienţii au ales sa le folosească în oraşele în care sunt disponibile, acestea acoperind peste 13% din comenzile aferente acestor localităţi.

 

Topul localităţilor reşedinţă de judeţ:

Cluj-Napoca

Bucureşti

Iaşi

Miercurea Ciuc

Alba Iulia

 

În premieră pentru un eveniment cum este Black Friday, clienţii au putut comanda carne de porc direct de la fermă cu livrare programată inclusiv la începutul lunii decembrie. După 9 ore de la startul evenimentului, clienţii eMAG au comandat 2,5 tone de carne de porc din ofertă.

„Online-ul îndepărtează toate barierele, iar parteneriatul cu Smithfield este o dovadă în plus. Avem încredere că am reuşit să oferim un preţ foarte bun pentru un produs care este nelipsit de pe mesele românilor. Clienţii noştri au fost foarte interesaţi de acest produs-surpriză, iar noi avem o motivaţie în plus să continuăm să dezvoltăm oferta cu produse inedite”, a declarat Florin Filote, director eMAG marketplace. 

 

Peste 70% dintre comenzi înregistrate de pe smartphone

Majoritatea clienţilor au plasat comenzi de pe dispozitive mobile, prin intermediul aplicaţiei sau prin versiunea de mobil a site-ului.

Comenzile au început să fie expediate şi se vor livra până pe 28 noiembrie; până acum, au plecat din depozitele eMAG către clienţi peste 100.000 colete. 

Peste 43% din comenzile plasate de au fost realizate cu card online ajungând astfel la un nivel foarte ridicat în evoluţia evenimentului şi a comerţului online.

 

Recorduri în Black Friday la eMAG

Secunda de aur 7:26:04 – 250 de produse vândute pe secundă

Minutul de aur 7:25 - 7.500 de comenzi 

100 milioane lei în 23 de minute

Comenzi din peste 100 de ţări

 

Curiozităţi de Black Friday

Cel mai valoros produs vândut este BMW 840d xDrive Cabrio, 320 CP preţ de vânzare 110.447 euro. 

Cea mai complexa comandă include produse din 31 de categorii diferite

Cea mai mare comandă este în valoare de 82.350 lei şi a fost efectuată din Bucureşti

 

Număr produse vândute după 9 ore de la startul Black Friday

49.000 de televizoare 

Peste 37.000 de smartphone-uri

Peste 20.000 de laptopuri

Peste 11.000 de frigidere 

Peste 81.000 electrocasnice mici 

Peste 48.000 articole fashion 

Peste 36.000 de jocuri şi jucării 

Peste 32.000 de anvelope 

110.000 produse pentru casă şi grădină 

590 de comenzi servicii medicale 

294 comenzi pentru bilete la evenimente 

Pachete turistice care însumează 2.833 nopţi de cazare

735 comenzi la carburant 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
black friday,
emag,
vanzari,
comenzi,
eveniment

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.