BaseLinker: „Statisticile ne spun că Ziua Femeii este un moment prielnic pentru magazinele online să-şi tureze motoarele, deoarece se pot adresa unui segment mai mare de public ţintă, atât bărbaţilor, cât şi femeilor.”

Autor: Andra Stroe Postat la 23 februarie 2022 21 afişări

BaseLinker: „Statisticile ne spun că Ziua Femeii este un moment prielnic pentru magazinele online să-şi tureze motoarele, deoarece se pot adresa unui segment mai mare de public ţintă, atât bărbaţilor, cât şi femeilor.”

„Dacă deţii un magazin online, cu siguranţă Ziua Femeii ar trebui să se regăsească în calendarul de marketing din fiecare an”, susţin reprezentanţii BaseLinker. Potrivit lor, studiile de piaţă arată că românii au început să cheltuiască mai mult pentru cumpărăturile online. „Suntem mai prezenţi în magazinele virtuale şi avem o forţă de cumpărare ceva mai mare. Tot statisticile ne spun că Ziua Femeii este un moment prielnic pentru magazinele online să-şi tureze motoarele deoarece se pot adresa unui segment mai mare de public ţintă, atât bărbaţilor, cât şi femeilor.”

Datele companiei arată că 4 din 10 români sunt influenţaţi în decizia de cumpărare de brandurile care au promoţii cu ocazia Zilei Femeii. Promoţiile îi determină să achiziţioneze mai degrabă produsul sau serviciul căutat. Dar, subliniază reprezentanţii businessului, „nu pune accent doar pe produse, ci pe experienţe şi pe povestea din spatele produselor. Experienţele dau naştere amintirilor.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
femeie,
magazine,
motoare

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.