Barrier a înregistrat o creştere de 50% a volumului de vânzări faţă de anul 2015

Autor: Georgiana Călin Postat la 14 decembrie 2016 96 afişări

Barrier, marcă deţinută de compania Electric Plus, liderul naţional în producţia de tâmplărie termoizolantă din PVC, a înregistrat o creştere de 50% a volumului de vânzări faţă de anul 2015.Barrier îşi desfăşoară activitatea cu ajutorul unei reţele de 300 de parteneri, dintre care 22 de francize în mai multe oraşe ale ţării: Bacău, Baia Mare, Braşov, Brăila, Buzău, Câmpulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Constanţa, Focşani, Galaţi, Iaşi, Ploieşti, Rădăuţi, Satu Mare, Sibiu, Tulcea şi Zalău. Brandul Barrier este prezent pe 70% din întreg teritoriul României şi în câteva ţări din Uniunea Europeană.

„Ne-am asumat rolul de educator al pieţei de profil, din acest motiv ritmul de dezvoltare a reţelei de francize nu este unul alert, axând-ne pe calitate. Condiţia principală pentru a deveni partener Barrier este un plan bun de afaceri corelat cu o bună strategie de implementare a lui. Prima franciză a fost deschisă la Bacău, pe data de 17 noiembrie 2014, iar acum am ajuns la un număr de 22 de francize în întreaga ţară. Partenerii francizaţi constituie un procent important din cifra de afaceri realizată de brandul Barrier, însă pentru noi este important şi să ne dezvoltăm alături de parteneri ale căror principii de viaţă şi de afaceri se ghidează după aceleaşi repere ca ale brandului nostru”, declară Domnul Adrian Gârmacea, Director General Electric Plus.

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o reţea în continuă expansiune, cu un număr de peste 300 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic şi elemente de identitate vizuală cu un design unic, care rămân în mintea consumatorilor. În plus, aderarea la reţeaua de francize Barrier permite unui francizat să beneficieze de rezultatele campaniei integrate de marketing. Din dorinţa de a susţine partenerii francizaţi, BARRIER® a creat Academia Barrier. Această academie, prin programele de dezvoltare, dedicate tuturor colaboratorilor, asigură atât creşterea nivelului de cunoştinţe despre produsele, serviciile şi procedurile Barrier, cât şi îmbunătăţirea abilităţilor specifice de vânzare, comunicare şi relaţionare cu clienţii. De asemenea, Barrier a făcut investiţii pentru perfecţionarea continuă a tuturor angajaţilor companiei în cadrul Academiei Barrier, unde aceştia sunt instruiţi în cele mai noi tehnici din domeniu.

Compania Barrier şi-a propus să ajungă la o reţea de 100 de magazine în francize la nivel naţional, cu accent pe Bucureşti, Moldova şi Ardeal, ca zone cu cel mai mare potenţial de dezvoltare pe termen scurt şi mediu, unde clienţii să găsească îndrumare de specialitate şi produse de tâmplărie PVC la cele mai înalte standarde calitative. În viitor, Electric Plus intenţionează să deschidă francize BARRIER® în Belgia şi în Italia pentru a-şi extinde reţeaua, pentru a dezvolta afacerea şi pentru a poziţiona strategic brandul Barrierpe piaţa europeană. 

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: România are din ce în ce mai multe businessuri. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.