Banca Transilvania lansează o platformă pentru diaspora: din aproape 5 milioane de clienţi ai băncii, 700.000 trăiesc în străinătate
Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, a lansat platforma online BT pentru Diaspora, prin care oferă informaţii despre servicii bancare, educaţie financiară şi siguranţă online. Proiectul face parte din strategia instituţiei de extindere a prezenţei digitale la nivel internaţional prin intermediul comunităţilor româneşti din străinătate.
Grupul Banca Transilvania are peste 600 de sedii în România, Italia şi Republica Moldova, iar aproximativ 700.000 de clienţi ai Băncii Transilvania, din totalul de aproape 5 milioane, sunt din diaspora. Prin intermediul aplicaţiei BT Pay, majoritatea serviciilor băncii – dar şi ale altor companii din Grupul BT –, destinate populaţiei, pot fi accesate oricând şi de oriunde din lume, spun reprezentanţii băncii.
Banca oferă românilor din străinătate soluţii pentru administrarea uşoară a banilor, inclusiv conturi în diverse valute, carduri digitale şi fizice în diverse valute, aplicaţia BT Pay şi consultanţă în română, maghiară, italiană, engleză şi franceză.
Prin aplicaţia BT Pay, clienţii beneficiază de acces la deschiderea 100% online a contului (cu IBAN italian pentru utilizatorii din Italia), plăţi cu telefonul, adăugarea cardurilor din peste 30 de ţări, alimentarea cardului BT, transferuri către sau de la apropiaţi, schimb valutar în aproximativ 15 valute, plata facturilor din România, emiterea şi gestionarea cardurilor digitale şi fizice (livrabile oriunde în lume), verificarea tranzacţiilor şi emiterea asigurării de călătorie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













