Autovit.ro: 20% din bugetele lunare de promovare merg pe Facebook

Autor: Anca Arsene-Barbulescu Postat la 18 martie 2011 41 afişări

Autovit.ro cheltuie lunar pentru promovarea online in jur de 2.000-3.000 de euro, din care 20% sunt cheltuieli directionate pentru reclamele de pe reteaua de socializare Facebook.

"Pe langa Facebook, mai facem publicitate cu Google AdWords si cu bannere publicate pe internet", explica Stefan Radu, directorul de marketing al Autovit.ro. n total, cheltuielile se ridica la cel mult 3.000 de euro pe luna, bani care nu includ si campaniile ample, desfasurate pe o perioada mai lunga de timp.

Compania a inceput sa se promoveze pe Facebook in septembrie anul trecut, cand pagina Autovit.ro numara 120 de fani, cifra care a ajuns la 4.500 in urma unui concurs, practic oameni pasionati de masini sau potetiali vanzatori si cumparatori. "Incercam sa construim o comunitate pe paginile retelei sociale", spune Radu.

Recent, Autovit.ro a demarat si o campanie mai ampla pe Facebook, care se va derula pe tot parcursul anului si care ar trebui sa creasca numarul fanilor cu cel putin 15%. "Este practic o campanie de suport. Nu ne asteptam la vanzari mai mari sau la dublarea traficului pe site de pe urma ei", explica {tefan Radu.

Autovit.ro este siteul de anunturi auto detinut de grupul sud-african Naspers.

Aflati cum se promoveza companiile in social media si cat de important devine mediul online pentru businessurile de pe mapamond pe www.businessmagazin.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
actualitate,
autovit.ro,
promovare,
facebook
/actualitate/autovit-ro-20-din-bugetele-lunare-de-promovare-merg-pe-facebook-8071346
8071346
comments powered by Disqus
ZF.ro
Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Cine este Jazz? Este labradorul lui Adrian Georgescu, cofondatorul Biodeck. Este totodată membru al echipei, responsabilul cu buna dispoziţie a echipei, dar şi a partenerilor care ajung să interacţioneze cu el Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Cine este Jazz? Este labradorul lui Adrian Georgescu, cofondatorul Biodeck. Este totodată membru al echipei, responsabilul cu buna dispoziţie a echipei, dar şi a partenerilor care ajung să interacţioneze cu el
Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Sonia Năstase, executivul care conduce activitatea locală a Nespresso, este şi fericita „mamă“ a două animale de companie, ambele adoptate, Figaro şi Bella. "Un căţel sau o pisică sunt prieteni de nădejde pe viaţă, garantat!“
Mediafax
Restricţii ridicate pentru vacanţa la mare. Anunţul Guvernului Restricţii ridicate pentru vacanţa la mare. Anunţul Guvernului
ANALIZĂ: De ce se mută protestele din SUA în Europa. „Prăbuşirea economică s-a repercutat în buzunarul celor săraci”
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură
PSD, ALDE şi Pro România, tot mai aproape de o alianţă electorală
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan DNA in depresie ? Eu, nu cred COMENTARIU Valeriu Suhan DNA in depresie ? Eu, nu cred
COMENTARIU Valeriu Suhan Masca, simbolul impus al fricii pandemice

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.