Amplasarea, vadul comercial, indicele de sezonalitate, analizate la stabilirea impozitului forfetar

Autor: Cristina Cuncea, Claudia Medrega Postat la 16 ianuarie 2013 60 afişări

Impozitul forfetar, la care guvernele pre­ce­dente au renunţat în anii trecuţi, după ne­gocieri cu FMI, invocând dificultatea aplicării în România şi faptul că este costisitor, este ana­lizat din nou de autorităţi şi ar urma să fie intro­dus din a doua jumătate a anului.

Impozitul forfetar, la care guvernele pre­ce­dente au renunţat în anii trecuţi, după ne­gocieri cu FMI, invocând dificultatea aplicării în România şi faptul că este costisitor, este ana­lizat din nou de autorităţi şi ar urma să fie intro­dus din a doua jumătate a anului. Impozitul ar urma să fie aplicat selectiv, în spe­cial în servicii, unde există un grad redus de fiscalizare. Amplasarea afacerii, vadul comercial şi in­di­cele de sezonalitate vor fi câteva dintre cri­te­riile analizate pentru stabilirea impozitului for­fe­tar, care se va aplica ca procent dintr-un ve­nit standard pentru fiecare domeniu, potrivit re­pre­zentanţilor întreprinzătorilor mici şi mijlocii.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

citeste si:

/actualitate/amplasarea-vadul-comercial-indicele-de-sezonalitate-analizate-la-stabilirea-impozitului-forfetar-10476233
10476233
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.