Altex a furat startul Black Friday cu şase luni şi a înregistrat vânzări de 6,5 milioane de euro

Autor: Ioana Matei Postat la 05 mai 2014 643 afişări

Altex a lansat prima campanie Black Friday de primăvară, prilej cu care a înregistrat vânzări de peste 6,5 milioane de euro, mai ales pe seama reducerilor care au totalizat 1,5 milioane de euro.

Altex a furat startul Black Friday cu şase luni şi a înregistrat vânzări de 6,5 milioane de euro

În perioada 1-4 mai, aproximativ 350.000 de clienţi au vizitat magazinele Altex şi au cumpărat peste 98.000 de produse. Traficul total din cele 75 de magazine a atins un vârf de 24.000 de clienti pe ora, in cursul zilei de vineri. Cele mai scumpe produse achiziţionate au fost televizoarele LED curbate Samsung, cu diagonala de 163 de cm, în valoare de 18.299,90 lei / produs.

Traficul mediu pe site, în cele patru zile de reduceri a fost de peste 700.000 de vizitatori. Pentru prima oară, vânzările online au depăşit 20% din totalul vânzărilor înregistrate în campanie.Pentru a putea face faţă traficului din aceste patru zile, magazinele Altex au avut program normal şi peste 1.800 de angajatii au lucrat in perioada vacantei de 1 mai.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/altex-a-furat-startul-black-friday-cu-sase-luni-si-a-inregistrat-vanzari-de-6-5-milioane-de-euro-12587914
12587914
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.