Agroland grăbeşte finalizarea investiţiilor

Autor: Ioana Mihai Postat la 08 februarie 2012 62 afişări

Agroland, cel mai mare distribuitor de furaje şi pui de o zi, şi-a propus să finalizeze investiţiile planificate pentru 2012 în primul trimestru al acestui an.

Anual, compania investeşte între 100.000 şi 150.000 de euro în dezvoltarea reţelei de magazine, reţelei de depozite şi transport, dar şi în infrastructura de IT. În ianuarie Agroland a deschis deja două magazine din cele patru planificate, în oraşele Râmnicu Vâlcea şi Băileşti, urmând ca până la sfârşitul lunii martie să deschidă încă două în Craiova (al treilea magazin din acest oraş) şi Târgu Jiu (al doilea din localitate), două noi depozite la Roman şi Ploieşti, să finalizeze un nou sistem ERP şi să cumpere încă trei maşini de transport.

Cele patru magazine reprezintă 30% din totalul investiţiei pentru anul 2012. În prezent, distribuitorul de hrană pentru animale lucrează cu 55 de parteneri în franciză, care gestionează, în total, 149 de unităţi.

"Conform tendinţei înregistrate la nivel european, tot mai mulţi oameni educaţi şi cu venituri medii spre mari doresc să-şi cunoască producătorul de hrană, sau cel puţin au pretenţia ca acesta să fie din regiunea lui. Nu mai acceptă să cumpere hrană <fabricată> la mii de km distanţă în <uzine> despre care să nu ştie nimic.

Aici e vorba atât de carne de pasăre-porc-vită, cât şi de legume sau fructe. Agroland exact aici sprijină micii producători cu produse, tehnologii şi know how, pentru a veni în întâmpinarea acestei cereri crescute. Furajele VivaBio, puii de o zi, seminţele şi puieţii de pomi fructiferi comercializate de reţeaua Agroland se pretează la dezvoltarea de mici afaceri în domeniu", spune Horia Cardos, director general Agroland. Tot el a declarat că firma pe care o conduce este singura în stare să reducă sau, în cel mai rău caz, să nu mărească preţurile la nicio categorie de produse, deoarece majoritatea materiilor prime au fost achiziţionate în toamna anului 2011. "Pentru anul 2012, ne propunem vânzări de 12,5-14 milioane de euro", spune Horia Cardos, director general Agroland.

în total, în 2012 Agroland intenţionează să inaugureze 20 de magazine, dintre care patru proprii şi respectiv 16 francize.Planurile de extindere ale distribuitorului au la bază evoluţia pozitivă a afacerilor de pe parcursul anului 2011, când s-a înregistrat un avans de 25% faţă de anul anterior, până la 10 milioane de euro. În ianuarie 2012, afacerile Agroland au împlinit 15 ani de activitate. Segmentul de hrană pentru animale a contribuit cu peste 50% la business. Agroland este prezent în 28 de judeţe, prin intermediul a 156 de magazine şi distribuie peste 250 de produse diferite. Pentru perioada 2012-2014, Agroland ţinteşte dublarea cifrei de afaceri. Tot anul trecut, echipa Agroland a crescut cu cinci persoane, iar alţi şase nou-veniţi au intrat în companie în luna ianuarie 2012, numărul total de angajaţi urcând astfel la 53.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Agroland,
nvestiţii,
distribuitor
/actualitate/agroland-grabeste-finalizarea-investitiilor-9216628
9216628
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.