Agenţiile de turism: Weekendul cu alegerile europarlamentare îi ţine pe tineri în ţară. „Nu s-au vândut prea multe city breakuri“

Postat la 24 mai 2019 95 afişări

Agenţiile de turism: Weekendul cu alegerile europarlamentare îi ţine pe tineri în ţară. „Nu s-au vândut prea multe city breakuri“

Mihaela Drăghici, PR şi manager comunicare la Eximtur: Vânzările sunt cam aceleaşi cu cele din alte perioade similare, respectiv weekenduri fără vreo sărbătoare legală, în extrasezon şi în afara vacanţelor copiilor.

Românii au preferat să rămână în ţară în weekendul 25-26 mai în loc să meargă în city break, spun antreprenorii şi proprietarii de agenţii de turism din România. Astfel, vânzările de city breakuri ale agenţiilor de turism nu au înregistrat creşteri faţă de anul trecut, iar proprietarii agenţiilor de turism sunt de părere că alegerile europarlamentare, care vor avea loc duminică, pe 26 mai, ţin românii în ţară, aceştia preferând să meargă la vot în loc să plece într-un city break.

„Nu s-au vândut prea multe city breakuri pentru weekendul 25-26 mai. Cred că oamenii şi-au dat seama că puterea este în mâinile lor şi au preferat să rămână în ţară pentru a vota. Poate s-a trezit spiritul social“, a spus pentru ZF Carmen Pavel, preşedintele agenţiei de turism J’Info Tours, una dintre cele mai mari de pe piaţă, cu afaceri de aproximativ 8 milioane de euro.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.