Afiş de preţ

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 17 martie 2019 57 afişări

Simple materiale publicitare la vremea lor, afişele de teatru au devenit în timp obiecte de preţ pentru colecţionarii de artă, dat fiind că nu puţine dintre ele au fost realizate de către artişti importanţi.

Afiş de preţ

Gândite să atragă oameni în sală mai degrabă decât să reflecte intriga piesei, scrie Financial Times, acestea ajung să se vândă în prezent cu mii, zeci de mii sau chiar sute de mii de dolari.

Printre acestea se numără afişele create de artistul ceh Alphonse Mucha pentru spectacolele actriţei Sarah Bernhardt, dintre care unul s-a vândut cu peste 23.000 de dolari la o licitaţie de acum doi ani, cele create de Marc Chagall pentru Metropolitan Opera din New York ori cele create de Henri de Toulouse-Lautrec, dintre care unul realizat în 1891 pentru Moulin Rouge are o valoare estimată la 300.000 – 350.000 de dolari.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
pret,
creare,
afise,
vanzare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.