Unul din zece bărbaţi visează să fie analist în calitatea berii; tot atâţia ar vrea să fie traineri de fotomodele

Postat la 27 martie 2012 45 afişări

Conform unei cercetări recente, factorii care fac viata bărbaţilor din România mai frumoasă sunt postul de director general, fotbalul şi maşinile sport.

de Ioana Mihai

În urma unei cercetări realizate de Organizatia Bărbăţilor din România - Bergenbier, 1 din 2 bărbaţi cu vârsta peste 18 ani consideră că a fi director general este cel mai benefic loc de muncă pentru ei (42,3%). Alte locuri de muncă pe care bărbaţii le apreciază sunt analist calitatea berii (10,9%), tester de jocuri pe calculator (10,35%) şi trainer de fotomodele (10,25 %).

De asemenea, bărbaţii români consideră că fotbalul şi maşinile sport merită a fi plasate în topul invenţiilor care le fac viaţa mai frumoasă. Astfel, în urma unei cercetări iniţiate de Organizaţia Bărbaţilor din România - Bergenbier, aproximativ 1 din 5 bărbaţi români cu vârsta peste 18 ani consideră că fotbalul este cea mai importantă invenţie din viaţa lor. Alături de aceasta, maşinile sport (18,9%) sunt descoperiri pe care bărbaţii români le-au plasat în topul invenţiilor menite să le îmbunătăţească viaţa.

Tehnologia joacă, de asemenea, un rol important în îmbunătăţirea vieţii bărbaţilor, un sfert dintre aceştia menţionând descoperiri precum telefonul mobil, jocurile video sau telecomanda ca făcând parte din lista de invenţii care îi ajută în viaţa de zi cu zi. Într-un registru complet diferit, şi topless-ul la piscină a fost considerat de o parte dintre bărbaţi ca fiind un element care le îmbunătăţeşte calitatea vieţii (7,42%).

Cercetarea, iniţiată de O.B.R Bergenbier, a fost realizată prin intermediul unui chestionar online la care au răspuns 1981 de bărbaţi cu vârsta peste 18 ani, din mediul urban. Obiectivul acestuia a fost de a verifica părerea bărbaţilor din România cu privire la factorii care le îmbunătăţesc viaţa de zi cu zi.

Organizaţia Bărbaţilor din România reprezintă o iniţiativă Bergenbier menită să reprezinte vocea bărbaţilor din toată ţara. O.B.R Bergenbier beneficiază inclusiv de o campanie de recrutare de membri ce se desfăşoară pe bergenbier.ro si prin pagina de Facebook Bergenbier.

Bergenbier S.A. ocupă poziţia a 3-a în industria locală a berii, conform datelor de retail audit MEMRB România. Compania, parte a grupului StarBev, are în prezent o unitate de producţie la Ploieşti iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte din grupul StarBev, care mai cuprinde operaţiuni în alte 8 ţări din Centrul şi Estul Europei.

Portofoliul companiei cuprinde: Bergenbier - cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Nefiltrată din Grâu şi Fresh - şi Noroc, ca mărci locale; Staropramen, Stella Artois, Beck's şi Löwenbräu ca mărci internaţionale produse local.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fmcg,
bere,
analist,
cercetari
/actualitate/afaceri/unul-din-zece-barbati-viseaza-sa-fie-analist-in-calitatea-berii-tot-atatia-ar-vrea-sa-fie-traineri-de-fotomodele-9444135
9444135
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Premierul Cîţu semnează singur proiectul de ordonanţă de urgenţă care reglementează plata în plus peste serviciul decontat la privat. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.