Rata de citirea a newsletterelor in Romania a crescut considerabil in 2009

Postat la 07 iulie 2010 50 afişări

Rata de deschidere a newsletterelor a crescut considerabil anul trecut, potrivit studiului Indide 2010, realizat de catre White Image, companie ce ofera solutii de email marketing.

Astfel, potrivit studiului, rata medie de deschidere a newsletterelor in 2009 a fost de 24.78%, rata de clickthrough a crescut la 9.84% in 2009, iar clickthrough by opened rate a inregistrat valori procentuale de 39.72%. Cresterile se datoreaza implicarii marketerilor in realizarea de programe de email marketing bazate pe segmentare si targetare ce au dus la trimiterea de mesaje relevante

Fata de anii anteriori, studiul releva o crestere a majoritatii indicatorilor importanti in email marketing: open rate, clickthrough rate, precum si o modificare a comportamentului de citire.

Astfel, daca in 2008, lunile cu cele mai slabe rate de deschidere erau cele de vara (iulie si august), in 2009 acestea au inregistrat printre cele mai importante cresteri, cu aproximativ 40% si respectiv 36%, inregistrand rate de deschidere de 26% (in iulie) si 25.48% (in august).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
internet,
White Image,
newsletter
/actualitate/afaceri/rata-de-citirea-a-newsletterelor-in-romania-a-crescut-considerabil-in-2009-6514178
6514178
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.