Rata de citirea a newsletterelor in Romania a crescut considerabil in 2009
Rata de deschidere a newsletterelor a crescut considerabil anul trecut, potrivit studiului Indide 2010, realizat de catre White Image, companie ce ofera solutii de email marketing.
Astfel, potrivit studiului, rata medie de deschidere a newsletterelor in 2009 a fost de 24.78%, rata de clickthrough a crescut la 9.84% in 2009, iar clickthrough by opened rate a inregistrat valori procentuale de 39.72%. Cresterile se datoreaza implicarii marketerilor in realizarea de programe de email marketing bazate pe segmentare si targetare ce au dus la trimiterea de mesaje relevante
Fata de anii anteriori, studiul releva o crestere a majoritatii indicatorilor importanti in email marketing: open rate, clickthrough rate, precum si o modificare a comportamentului de citire.
Astfel, daca in 2008, lunile cu cele mai slabe rate de deschidere erau cele de vara (iulie si august), in 2009 acestea au inregistrat printre cele mai importante cresteri, cu aproximativ 40% si respectiv 36%, inregistrand rate de deschidere de 26% (in iulie) si 25.48% (in august).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro