Pro TV, afaceri de 47 milioane de dolari in al doilea trimestru, in crestere cu 8%

Postat la 27 iulie 2011 47 afişări

Compania Pro TV SA, liderul pietei locale de televiziune, prin cele 6 canale detinute, a raportat pentru al doilea trimestru o cifra de afaceri de 47,01 milioane dolari, in crestere cu 8% fata de perioada similara a anului trecut, ceea ce arata o revenire pe piata de media.

Profitul operational (OIBDA) a fost de 9,3 milioane dolari in trimestrul II 2011, fata de 10,7 milioane dolari in trimestrul II 2010. Compania Pro TV SA include canalele Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Pro TV International, Sport.ro si MTV. Rezultatele au fost anuntate miercuri dimineata de catre grupul american CME, actionarul companiei Pro TV SA. CME, ce detine mai multe canale de televiziune in Europa Centrala si de Est, a anuntat pentru al doilea trimestru o cifra de afaceri de 249,65 milioane dolari, fata de 201,72 milioane dolari in perioada similara a anului trecut. Profitul operational (OIBDA) a fost de 62,69 milioane dolari, fata de 46,1 milioane dolari in trimestrul II 2010.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
pro tv,
afaceri,
crestere,
televiziune
/actualitate/afaceri/pro-tv-afaceri-de-47-milioane-de-dolari-in-al-doilea-trimestru-in-crestere-cu-8-8531586
8531586
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.